Apertura: Cosa hè in Camera?

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Vivimi hè un impurtante Camera funzione chì afecta a quantità di luce chì ghjunghje à u sensoru di a camera in una data esposizione. Hè l'apertura in a lenti chì determina a quantità di luce hè permessa di passà è affettarà a sharpness di l'imaghjini.

L'apertura afecta ancu a dimensione di l'area chì hè focu. Per ogni esposizione data, una apertura più chjuca crea una zona più grande in focus mentre una apertura più grande crea una zona più chjuca in focus.

In questu articulu, discuteremu ciò chì l'apertura hè è cumu pò esse aduprata per ottene megliu risultati di fotografia:

Cosa hè apertura

Definizione di apertura

Vivimi hè un paràmetru nantu à e camere fotografiche chì cuntrolla a dimensione di l'apertura di lenti, o iris. Determina a quantità di luce passà per ghjunghje à u sensoru di l'imaghjini. A dimensione di l'apertura hè generalmente espressa in f-stops, è pò varià da i valori bassu (apertura più larga) à valori alti (apertura più chjuca).

Cambiendu l'apertura, pudete cuntrullà micca solu a vostra esposizione, ma ancu a vostra prufundità di campu - quantu di a vostra imagina serà in focus. Un valore di apertura più grande significa menu di a vostra maghjina serà in focus, facendu più sfocata è creanu un effettu più sognu. Apertura più chjuca crea una prufundità di campu più altu, facendu tuttu in focus - ideale per paesaggi è scatti di gruppu.

Loading ...

Cumu l'Apertura Affetta l'Esposizione

Vivimi hè una apertura regulabile in una lente chì permette à a luce di passà è ghjunghje à u sensoru d'imaghjini di a camera. A dimensione di sta apertura pò esse cambiata per cuntrullà a quantità di luce chì entra in a lente. Stu cuntrollu permette à i fotògrafi di aghjustà u esposizione, o luminosità, di e so imagine in diverse cundizioni di illuminazione.

Quandu a luce entra in a lente, passa per l'apertura regulabile, chì hè custituita da un anellu cù parechje pale chì formanu una apertura. E lame ponu apre o chjude secondu a quantità di luce hè necessariu per una esposizione curretta. Questu hè comunmente cunnisciutu cum'è dimensione di apertura è hè misurata in f-stops - un valore numericu chì generalmente varieghja trà f/1.4 è f/22 per a maiò parte Lente. Una apertura più grande significa più lumera entre in a camera, risultatu in una maghjina più luminosa; à u cuntrariu, cù una apertura più chjuca, menu luce entrerà in a vostra camera risultante in una foto più scura.

L'usu di diverse f-stops influenzerà ancu altre parti di l'apparenza di una maghjina. Una dimensione di apertura più grande (bassu f-stop) pò creà una prufundità di campu più bassa è ancu aumentà a sfocatura di u fondu è qualità bokeh; durante l'usu di picculi dimensioni di apertura (f-stop più altu) aumenterà a prufundità di campu mentre diminuite a sfocatura di u fondu è e qualità bokeh in e foto.

I paràmetri di l'apertura sò dispunibuli nantu à a maiò parte di e fotocamere digitali oghje, sia mudelli di punte è di scattu, è ancu di fotocamere DSLR più sofisticate cù lenti intercambiabili. Sapendu cumu aghjustà bè a so paràmetra assicura livelli di esposizione ottimali per diversi tipi di ritratti!

Capisce i valori di apertura

L'apertura di una camera hè l'apertura in a lente chì permette a luce di passà è ghjunghje à u sensoru di l'imaghjini. L'apertura hè misurata in f-numeri, chì sò u risultatu di a lunghezza focale è a dimensione di l'apertura di lenti.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Sapendu cumu aghjustà u valore di l'apertura hè un fattore chjave per catturà foto maravigghiusu, dunque fighjemu un ochju più vicinu à valori di apertura è cumu si travaglia.

F-Stops è T-Stops

Una scala cumuni per a misurazione di a quantità di luce chì una lente lascia passà hè cunnisciuta cum'è f si ferma or f-numeri. F stops sò basati nantu à a Rapportu, chì descrive quantu luce hè trasmessa da a lente. Aperture cù numeri f stop più alti currispondenu à lenti cù lenti più chjuchi, chì permettenu menu luce. Per esempiu, una apertura di F / 2.8 lascia in duie volte di luce cum'è una apertura di F / 4.

A stessa formula hè usata per calculà t-stops, Ma ci sò distinzioni impurtanti trà elli è f-stops chì deve esse ricordati quandu si spara cù càmera prufessiunale. Bien que les valeurs exprimées puissent être les mêmes (p. ex. F / 2 e T2), i t-stops misuranu a trasmissione attuale mentre un f-stop misura a luce relative à a dimensione di a pupilla d'entrata.

In altri palori, tutte e altre cose esse uguali, una lente si ferma f / 2 lascerà in menu luce cà at t/2 per via di qualchì perdita trà u sensoru è induve determina u valore di l'esposizione - tipicamenti à l'entrata pupilla di i vostri lenti. Inoltre, se focalizeghjate una lente specifica à l'infinitu à i paràmetri t è f-stop, vi vede circa Differenza di 1/3 EV (1 stop) trà elli per via di i perditi causati da riflessioni internu in a maiò parte di i zooms wide angle quandu si fermanu da l'apertu apertu - cusì micca tutti i lenti si cumportanu in modu identicu ancu quì!

Range di apertura

Vivimi hè un paràmetru regulabile in càmera digitale chì cuntrola a dimensione di l'apertura di u diafragma di una lente. Hè spessu chjamatu "f-stop” o rapportu focale, è hè rapprisintatu da una seria di numeri f cum'è f/2.8, f/5.6 eccetera. Sta gamma, canusciutu macari comu an intervallu di apertura, si riferisce à l'apertura più chjuca è più grande di lenti dispunibuli nantu à una camera particulare.

In generale, una apertura numerata più bassu risultatu in una apertura di lenti più grande, chì permette più luce per esse catturata da u sensoru in ogni mumentu. Questu hà duie implicazioni principali:

  1. Immagini più brillanti cù menu rumore
  2. A prufundità di campu più bassa chì aiuta à attirà l'attenzione à u sughjettu principale

I valori di apertura bassu cumunimenti usati includenu f/1.4 è f/2.8 per lenti più brillanti chì necessitanu menu luce per un rendiment ottimali. Valori numerati più altu cum'è f/11 o f/16 sò generalmente impiegati cù lenti più lenti chì necessitanu più luce in ogni mumentu per catturà immagini pulite senza troppu rumore o qualità granulosa à paràmetri ISO più altu.

In riassuntu, capiscenu Range di apertura implica a ricunniscenza di a so relazione trà i paràmetri di sensibilità ISO è i livelli di luminosità - i valori di apertura più bassi pruducenu imaghjini più brillanti, mentre chì i valori di apertura più alti ponu aiutà à mantene l'intera stampa in u focu mentre sfocanu i dettagli di fondo quandu si desideranu scatti di prufundità di campu.

Apertura è a prufundità di campu

Vivimi hè un paràmetru nantu à a vostra lente di càmera chì afecta l'esposizione di a vostra foto. Hè ancu un strumentu putente per ottene l'imaghjini esatta chì vulete. Cambiendu l'apertura, pudete cuntrullà a quantità di luce chì entra in a lente, è ancu prufundità di campu.

Stu articulu hà da scopre u i vantaghji di l'apertura e cumu influenza a prufundità di u campu.

Prufundità di campu pocu

A poca prufundità di campu hè u risultatu di a paràmetru di grande apertura. Aumentendu a dimensione di a vostra apertura (f-number più chjuca), menu di a vostra foto serà focu, risultatu in una prufundità di campu pocu. A poca prufundità di campu hè tipicamente un effettu desideratu per ritratti, macrofotografia è ritratti di paisaghji induve vulete separà u vostru sughjettu da u so fondu o u primu pianu. Aghjunghje dramma à una maghjina è pò esse usata per creà imaghjini stupendenti si s'utilice bè.

Aprendu a vostra apertura (f-number più chjucu) è usendu a lens angularu assai cù una distanza adatta da u sughjettu, pudete ottene risultati veri boni cù paràmetri di poca luce cum'è à u tramontu o in casa senza avè bisognu di utilizà paràmetri ISO più altu. Duvete ancu aduprà unu o dui lampi esterni o strumenti di illuminazione per perfezziona a nitidezza è ottene quellu aspettu di qualità prufessiunale per e vostre foto. Una cumminazzioni di aperture più grandi (f/2.8 - f/4) cù lunghe focali brevi (14 mm - 50 mm) quandu pigliate foto in paràmetri di poca luce di solitu funziona assai!

Profundità di u campu

Profundità di campu accade quandu una larga gamma di oggetti sò in focus in a fotografia. Quandu si spara cù una profonda prufundità di campu, hè impurtante utilizà un paràmetru di apertura grande è ristrette u vostru focus à u fondu è u primu pianu di a fotografia. Per ottene questu, avete bisognu di stabilisce l'apertura di a vostra camera à u so paràmetru più chjucu. Fendu questu, a luce chì entra in a lente pò esse più limitata, aumentendu a prufundità generale di campu.

A prufundità di campu hè determinata da una cumminazione di fatturi cum'è otturatore a velocità è a lunghezza focale di lenti - chì sò tutti interconnessi. Quandu scattate cù una lente grandangulare (induve a luce entra più liberamente è pruduce una prufundità più bassa), aduprendu una velocità di l'otturatore più lenta mentre alluntanate è fucalizza nantu à l'uggetti distanti, darà una prufundità più profonda di u campu catturata. In listessu modu, quandu si scatta cù un teleobiettivo (induve solu picculi quantità di luce entranu) à una velocità di l'otturatore veloce aumenterà u focus per l'uggetti vicini chì risultanu ancu in profondità più profonde.

Apertura è Motion Blur

Vivimi hè unu di i cumpunenti più impurtanti di una camera. Hè un pirtusu in a lente chì cuntrola a quantità di luce chì a lente permette. L'apertura hà ancu un effettu direttu nantu à a lente. prufundità di campu, chì hè l'area di una maghjina chì hè in focus. Inoltre, apertura ghjoca ancu un rolu in a quantità di sfocatura di muvimentu presente in una fotografia.

In questu articulu, avemu da guardà attente à a relazione trà apertura è motion blur.

Apertura rapida

A apertura rapida hè una lente cù una apertura larga chì permette più luce per entra in u sensoru di a camera quandu si catturà foto o video. A più larga l'apertura, i più veloci di l'otturatore ponu esse aduprati, chì hè benefica per catturà sughjetti in muvimentu. Diminuisce ancu a necessità di illuminazione artificiale in certe situazioni. In altri palori, una lente d'apertura rapida vi permetterà di piglià ritratti in una luce più bassa senza sfocatura o rumore per via di velocità lenti di l'otturatore o paràmetri ISO elevati.

Apertura rapida sò spessu chjamati grandi aperture or numeri f bassi (di solitu f/2.8 o menu). Una grande apertura furnisce una poca prufundità di campu, chì vi permette di sfondà sfondi è creà ritratti attraenti. Quandu si scattate i paisaghji è l'architettura, avè una lente grandangulare cù numeri f più chjuchi diventa sempre più impurtante, postu chì ponu lascià più luce mentre mantenenu ghjustu l'area ghjusta di a vostra cumpusizioni.

A più grande hè l'apertura, più brevi i tempi di esposizione ponu esse quandu fotografiate l'uggetti in muvimentu (per esempiu, vitture) o evitendu a vibrazione di a camera (per esempiu, scatti di notte portatili). Cù una lente ultra-rapida cum'è un f/1.4 prime, i fotògrafi ponu cunfidà nantu à una larga prufundità di cuntrollu di campu inseme cù a luce naturale per scatti creativi senza sfocatura di muvimentu chì arruvinà e so cumpusizioni -perfettu per a fotografia di notte è scene urbane!

Apertura lenta

Una di e funzioni primarie di una apertura lenta hè motion blur. Diminuendu a dimensione di l'apertura, più tempu hè datu à a luce per passà à traversu a lente, facendu cusì più faciule per catturà u muvimentu è facendu l'aspettu di un sfocatura artistica. Quandu si scatta un sugettu chì si muove più veloce, stabilisce l'apertura uni pochi di stop più lentu catturà esplicitamente u so muvimentu in parechje imagine cù u tempu è risultatu in sfocatura di muvimentu.

Mentre a velocità di l'otturatore ligeramente più lenta pò ancu congelate u muvimentu, l'usu di una apertura lenta aiuta à creà un tempu di esposizione più longu senza avè da aumentà ISO o diminuite a velocità di l'otturatore. Comu tali, pudete facilmente travaglià intornu à qualsiasi situazione di poca luce chì altrimenti pò esse bisognu di unu o di e duie di questi aghjustamenti.

In più di questu, riducendu a dimensione di l'apertura furnisce più grande prufundità di campu (chjamatu ancu sfondi), chì vi permette di isolà u vostru sughjettu da u so circondu è fucalizza nantu à ciò chì vulete mustrà in a vostra imagina. Stu effettu hè stata utilizata per decennii dopu decennii in fotografia; per esempiu, sbulicà altri dettagli o persone chì ponu distrarisce da a vostra idea originale, mettenduli in modu pocu chjaru in a cumpusizioni, aiuterà à rifocalizà l'attenzione nantu à a vostra funzione principale è à rinfurzà a so impurtanza per i telespettatori.

Apertura è luce bassa

Vivimi hà un impattu direttu nantu à e vostre foto scattate in ambienti di poca luce. In a fotografia, questu si riferisce à a dimensione di u pirtusu di a lente chì cuntrola a quantità di luce chì entra in u sensoru di a camera. A apertura più grande permette più luce in, risultatu in una foto più luminosa. A apertura più chjuca permette menu luce, è hà bisognu di più tempu per pruduce una foto più luminosa. Questu pò esse particularmente utile in scenarii di poca luce.

Fotografia Pocu Luce

Quandu fotografia in cundizioni di poca luce, capiscenu a forma di cune è paràmetri di apertura hè criticu. L'apertura hè a dimensione di l'apertura in u diafragma di a lente di a camera è cusì a quantità di luce catturata. L'apertura varia da F2 à F16 è qualsiasi aghjustamenti fraccionari trà, secondu u mudellu di càmera.

Se una situazione di fotografia richiede più dettagliu o cuntrastu, allora selezziunate una apertura più chjuca -– chjude o riduce l'apertura di lenti –– hè necessariu. Aperture più chjuche regulanu quantità di luce più precise chì ghjunghjenu à u sensoru di a camera chì portanu à immagini più nitide in ambienti di poca luce.

I fotògrafi più esperti sò disposti à ricurdà paràmetri di apertura più grande, cum'è F2, lasciate in più luce mentri picculi dimensioni di apertura cum'è F4 riducerà a luce entrante, rendendu un pocu più difficiule quandu si spara in ambienti di poca luce. Quandu face a bughjura o situazioni di illuminazione unideale aumentanu sempre a vostra velocità di l'otturatore è ISO invece di cambià i paràmetri di esposizione integrati di a vostra camera; questu mantene una pixelazione stabile nantu à e fotografie mentre furnisce una quantità impressiunanti di dettagli quandu sò stampati à dimensione completa -– più adattatu per riviste lucide è poster!

Impostazioni di apertura larga

For fotografia di poca luce, paràmetri di apertura larga (numeru f/bassu) pò esse benefica chì permette più luce per passà per a lente nantu à u sensoru di a camera. Una apertura larga aiuta ancu à minimizzà a vibrazione di a camera per via di lunghi tempi di esposizione necessarii in situazioni di poca luce. Per ottene una poca prufundità di l'effetti di campu o un focus selettivu, aperture più larghe o paràmetri f/number più bassi sò cunsigliati.

Quandu aumentate a vostra dimensione di apertura, a dimensione di ogni "stop" nantu à a scala si riduce è cusì a quantità di luce chì hè lasciata in cresce in modu esponenziale. Questu significa chì si radduppiate a dimensione di l'apertura da una f-stop à l'altru, lasciate duie volte più di luce in cù ogni passu in su è quandu si passa da una tappa in giù, si dimezza.

Quandu si spara in situazioni di poca luce, hè impurtante sapè quantu ogni stop influenza l'esposizione è quantu rumore hè generatu cù ogni cambiamentu di stop. In generale, ogni tappa chì aumentate hà apprussimatamente duie volte più rumore assuciatu cù questu per avè più fotoni chì colpiscenu u sensoru in ogni mumentu è cusì introducendu più varianza trà elli.

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.