Chroma Key: Cosa hè è cumu si usa cù schermi verdi

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Chroma chjave, ancu cunnisciutu screening verde, hè una tecnica di effetti visuali per cumminà dui imagine o flussi video in unu. Implica l'immagini o video davanti à un fondo di culore unicu è poi rimpiazzà quellu sfondate cù una nova maghjina o video.

Sta tecnica hè aduprata in a produzzione video è a fotografia, è hè particularmente populari in TV è film.

In questu articulu, offremu una introduzione à a chjave chroma è spieghemu cumu aduprà schermi verdi.

Chroma Key Cosa hè è cumu si usa cù schermi verdi (v9n6)

Definizione di chroma key

Chroma chjave hè una tecnica di effetti speciali per cumpusizioni duie immagini o flussi video inseme. Sta tecnulugia hè spessu usata da i cineasti per creà effetti speciali, o da i broadcasters per rimpiazzà un fondo cù un set di studio virtuale. Funziona usendu u chroma key culore - di solitu verde o blu - in un video è poi rimpiazzà cù l'imaghjini da un altru video.

lu luminosità di u culore chroma key deve esse custanti in tuttu u colpu, altrimenti ogni cambiamentu di luminosità serà visibile nantu à u screnu. Un schermu verde fisicu pò esse usatu per sparà se vulete, ma i virtuali ponu ancu esse aduprati via software. Per utilizà una schermu verde fisicu currettamente, duvete esse attenti à:

Loading ...
  • Illumina u vostru sughjettu currettamente
  • Assicurendu chì ùn ci hè nisuna ombra, postu chì queste rifletteranu a luce nantu à u screnu verde quandu si sparanu contr'à ellu è risultatu in e persone chì pareanu avè ombre intornu à elli quandu si filmanu davanti à sfondi acromatici cum'è quelli usati in Chroma Chjave flussi di lavoro.

Cumu funziona Chroma Key

Chroma chjave hè una tecnica usata in digitale editazione di video è cumpusizioni. Implica unisce dui flussi video in unu, utilizendu un culore specificu (o croma) cum'è u puntu di riferimentu. U culore hè sguassatu da unu di i flussi, rimpiazzendu cù una maghjina alternativa o video. Chroma key hè ancu cunnisciutu cum'è "schermu verde" o "schermu turchinu” tecnulugia, postu chì quelli culori sò più comunmente usati per questu effettu.

U prucessu di chroma keying funziona in dui passi:

  1. Prima, i zoni di l'imaghjini chì deve esse eliminati sò identificati da i so culori. Questu pò esse facilmente ottenutu cù l'urdinatori muderni utilizendu un software specializatu per detectà a gamma di culori pertinenti è poi manipulendu per identificà un intervallu particulari per l'usu in chroma keying.
  2. Siconda, questa gamma identificata hè rimpiazzata cù una maghjina o un schedariu di filmu furnitu da l'utilizatore, creendu un effettu induve u cuntenutu furnitu da l'utilizatori appare invece di un fondo di culore o di primu pianu.

In più di rimpiazzà u sfondate cù imaghjini è video statici, alcune applicazioni furniscenu ancu opzioni cum'è l'aghjustà i livelli di illuminazione è l'opzioni di stabilizazione per raffinà ancu i risultati è furnisce filmati di output di qualità superiore. A combinazione di più scatti in una maghjina cumposta richiede ancu cunniscenze tecniche di mascheratura, chì ponu sottrae elementi da una strata scelta per aghjustà più dettagli - cum'è capelli o coda di vestiti - in photoshop prima di integrà in filmati creati via tecnulugia di chroma key.

Utilizà Chroma Key cù schermi verdi

Chroma chjave, ancu cunnisciutu codificazione di culore, hè una tecnica populari utilizata in a produzzione video per a superposizione di una maghjina in primu pianu nantu à una maghjina di fondo per creà un video più interessante. Quandu s'utilice in cunghjunzione cù a a pantalla verde, permette a creazione di sfondi digitale assai dettagliati è realistichi, è ancu effetti speciali cum'è clima, splusioni, è altre scene drammatiche.

Scupritemu cumu utilizà a chjave chroma cù schermi verdi:

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Selezziunà un screnu verde

Sceglite u dirittu a pantalla verde per u vostru chjave chroma pò fà una grande differenza in a qualità generale di i vostri risultati. Quandu sceglite una schermu verde, cercate un tela cù una tessitura uniforme, liscia è chjude minimi. U materiale ùn deve esse micca riflettente, strettu strettu senza arrughe visibili o cuciture distracting. Vulete assicurà chì u vostru fondu hè cumplettamente liberu di qualsiasi difetti chì puderanu disturbà l'effettu chroma key; altrimenti, vi finiscinu cù ombre strane o rùbbriche chì pareanu fora di locu.

lu culore di u vostru screnu verde ghjoca ancu un rolu. A maiò parte di a ghjente sceglie una sfumatura luminosa chjamata "chroma-verde" - ma altre opzioni cum'è blu pò travaglià megliu in casi speciali. Hè spessu sensu per sperimentà è vede quale opzione funziona megliu per u vostru prughjettu particulari. Tenite in mente chì vulete evitari ogni spaziu verde in u sughjettu propiu di u vostru video; Se filmate e persone contr'à un sfondate di prato d'erba tipica, per esempiu, pò esse difficiule di eliminà i prublemi causati da riflessioni da elementi grassy vicini.

Indipendentemente da quale ombra decide, evite sfumature ultra-saturate è tene sempre Illuminazione in mente quandu selezziunate un culore di u screnu; luci più brillanti renderanu più difficiuli per i strumenti di software digitale per sceglie a tonalità esatta chì vulete per effetti di trasparenza è prughjetti di chroma keying di successu.

Configurazione di u screnu verde

Appressu una a pantalla verde per a produzzione di video chroma key hè faciule. Prima, sceglite un locu chì hà abbastanza spaziu è hè ben illuminatu ma micca troppu luminoso. Avete ancu bisognu di assicurà chì a schermu verde chì avete sceltu hè matte, perchè a luce ùn si riflette micca. In seguitu, vi vulete appiccà u screnu da un stand o muntallu nantu à u muru cusì pò esse vistu chjaramente quandu si filma.

A distanza ideale per a camera è u sughjettu deve esse almenu 3-4 metri di distanza da u fondu. Questu aiuta à riduce l'ombra è i sguardi, chì ponu risultatu in variazioni di culore inaspettate quandu si cumpone cù altre imagine o clips. Sè pussibule, aduprate tecniche di illuminazione cum'è illuminazione in trè punti per aiutà à assicurà chì l'ombra ùn attraversà micca a vostra cunfigurazione di u screnu verde durante e sessioni di registrazione.

Una volta chì u vostru schermu hè stallatu è illuminatu bè, site prontu per cumincià à piglià i vostri colpi di chroma key!

Illumina u screnu verde

Quandu si stallanu u screnu verde u unicu fattore più impurtante hè accende u fondu. Per ottene boni risultati da a vostra chjave chroma, vi vulete assicurà chì u vostru greenscreen hè illuminata uniformemente è libera da ombre. U megliu modu per ottene stu effettu hè cù una configurazione di dui luci cù luci fluorescenti o cù lumi video posti in un angolo di 45 gradi à i lati manca è destra di u screnu verde.

Vulete ancu assicurà chì ùn ci sò micca riflessioni indesiderati, cum'è a luce diretta di u sole o i spots luminosi chì rimbalzanu nantu à u vostru sfondate. Sè pussibule, sparà in un locu chjusu cù fonti di illuminazione esterna minima è cunsiderà invistisce in certi cortini oscuranti per migliurà i vostri risultati ancu più.

Quandu u travagliu cù una schermu verde, fate cura di mantene l'altri oggetti fora di u colpu; ùn vulete micca spillage involuntariu di u vostru culore di fondo nantu à altri oggetti in a vostra scena. È ùn vi scurdate micca di i capelli - Se ci sò i capelli di u caratteru in u colpu, deve esse ben separati da u so circondu schermu verde in modu chì ùn sia micca eliminatu quandu applicate effetti di chroma key dopu!

  • Assicuratevi chì u vostru greenscreen hè uniformemente illuminata è libera da ombre.
  • evitari riflessioni indesiderati.
  • Mantene altri oggetti fora di u colpu.
  • Assicuratevi chì i capelli di u caratteru sò ben separati da u screnu verde.

Catturà u filmatu

Quandu hè catturatu bè, chjave chroma pò permette di creà effetti stupenti di u screnu verde. Per principià, avete prima bisognu di cunfigurà u vostru screnu verde è l'equipaggiu. Questu implica di assicurà chì avete tutti i cumpunenti necessarii cum'è un ambiente luminoso illuminatu, a camera ghjusta, u fondu propiu è u software ghjustu.

Una volta chì avete stabilitu l'ambiente è l'equipaggiu, hè ora di catturà e vostre filmati. Per principià, assicuratevi chì u talentu è u vostru sughjettu sò vestiti di culori simili chì ùn si scontranu micca cù u fondu o l'uggetti utilizati in u set. Questu aiuterà à assicurà chì ùn ci hè micca una contaminazione di culore visibile in a vostra scena.

Dopu quì, fate chì u vostru talentu stà à pochi metri da u sfondate in modu chì pudete assicurà chì ùn ci hè micca spillover di culore da u sfondate chì riflette da a so pelle o vestiti quandu si vede attraversu un filtru chroma key. Allora posizionatevi direttamente daretu à elli per assicurà chì ùn ci hè micca ombre di distrazione chì cascanu nantu à elli da oggetti o luci vicini.

Avà chì tuttu hè in locu è prontu per a registrazione, hè ora di aghjustà e cundizioni di illuminazione è eseguisce alcune altre paràmetri applicabili per a registrazione di l'audio è e cundizioni di filmazione simultanea quantu necessariu, secondu a cumplessità di a vostra ripresa. chroma keying duranti post produzione flussi di travagliu più tardi. Una volta questi aghjustamenti sò fatti, hè ora di inizià a filmazione di video!

Postproduzione

Post-produzione hè una parte integrante di u prucessu di filmmaking, è chjave chroma hè una di e tecniche più impurtanti per cunsiderà. Chroma chjave hè una tecnica di post-produzione chì implica rimpiazzà un fondo cù un virtuale. Sta tecnica hè principalmente aduprata in u filmu è a televisione per composite duie fonti inseme.

Fighjemu un ochju à a chjave chroma, chì hè, e cumu aduprà cù schermi verdi.

Applicà l'effettu chroma key

Applicà l'effettu chroma key à un video pò esse fattu in a maiò parte di i prugrammi di editazione di video. In a maiò parte di i casi, serà chjamatu "chroma key" o "schermu verde". Per principià, mette u vostru filmatu di u screnu verde nantu à a cronologia è posizionallu daretu à u sfondate chì vulete rimpiazzà u verde.

Certi software di editazione di video anu strumenti specifichi per travaglià cù effetti di chroma key mentre chì alcuni sò più basi è necessitanu prucessi manuali. Utilizendu un selettore di culore, sceglite u culore di verde utilizatu in i vostri filmati è aghjustate paràmetri cum'è tolleranza è intensità, in modu chì solu u sfondate hè sguassatu mentre mantene tutti l'elementi non verdi visibili in vista.

Una volta finitu, mette u clip di fondu di scelta sopra u cutout cù elementi di fondo verde oculati da a vista. Prufittate di una sperienza di produzzione mejorata postu chì pudete avà aghjunghje gràfiche in muvimentu o sfondi virtuali chì ùn eranu micca ottenibili prima!

Cù una furtuna è una cunfigurazione curretta di i vostri paràmetri di l'effettu chroma key, tuttu ciò chì resta hè di finisce elementi di post-produzione cum'è correzione di culore, mischju di sonu / edizione or partitura di musica per a piena realizazione di u vostru prughjettu !

Ajustamentu di i paràmetri di a chjave chroma

Chroma chjave hè una tecnica di post-produzione eccitante chì pò esse aduprata per aghjunghje effetti stupendenti è scene à i colpi dopu chì sò stati arregistrati. Hè cunnisciutu ancu cum'è tecnulugia schermu verde, perchè tradiziunale a schermu chì separa u sughjettu da u fondu hè un culore verde luminoso è fluorescente.

L'aghjustà i paràmetri di chroma key richiede un pocu di fine-tuning per ottene u dirittu è creà un compostu realisticu in post-produzione. L'impostazione più cruciale per aghjustà hè di solitu u "quantità di chjave" o "similità".. Questa quantità di similitude determina quantu di u sfondate serà eliminatu quandu si cumpone u vostru filmatu. Se questu paràmetru hè troppu bassu, pudete finisce cù artefatti visibili è vede parti di u fondu chì duverebbe esse eliminati - questu quasi sempre crea un compostu irrealisticu è detract da u vostru effettu generale.

In più di aghjustà i paràmetri di similitudine, avete bisognu di currisponde à i livelli trà e vostre imagine di primu pianu è di fondu per un aspettu realistu. Per fà questu, duvete aghjustà i livelli di luminanza per aiutà à mischjà ogni quadru assicurendu chì currispondenu à i livelli di luminosità è di cuntrastu. Infine, sè vo vulete più cuntrollu di i vostri colpi, aduprate punti di seguimentu persunalizati per assicurà un posizionamentu perfettu di e diverse elementi à traversu frames durante a cumpusizioni - questu vi darà un cuntrollu assai strettu nantu à cumu l'uggetti parenu interagisce cù l'altri in u spaziu, indipendentemente da panning o zooming o altrimenti. muvimenti anguli di càmera in tuttu piglia.

Eliminazione di l'ombra di u screnu verde

Quandu si sguassate a pantalla verde da una maghjina, hè impurtante ùn trascuratà l'ombra di prughjetta. Siccomu u sfondate di una schermu verde chjave hè di solitu trasparente, ogni ombra originale creata da u sughjettu ferma sempre in u quadru.

Per sguassà queste ombre:

  1. Partenza da duplicà a strata cù u vostru sughjettu principale.
  2. Assicura ti chiavi è maschere sò spenti.
  3. Allora dicadimentu u vostru stratu è selezziunate un strumentu di sfocatura di a vostra scelta.
  4. Dumandà a sfocatura assai ligera à a zona d'ombra à liscia eventuali bordi duri.
  5. Cuntinuà à aghjustà l'opacità è sfocatura finu à avè righjuntu u risultatu desideratu.
  6. Aghjunghjite una maschera se necessariu è sguassate ogni zona chì mostra sempre resti di u culore di u screnu verde chì hè fora di l'area d'ombra di u sughjettu.

Una volta chì l'ombre sò corrette è aghjustate, salvate cum'è un altru schedariu o sovrascrive i schedari esistenti per usu dopu!

Tips è truculi

Chroma Chjave hè una tecnica di post-produzione aduprata per fà chì e parte di un video o una maghjina parenu trasparenti. Sta tecnica hè più cumunimenti usatu cù schermi verdi è permette à i cineasti di mette attori in ambienti creati digitalmente senza avè da andà in locu.

In questa sezione, discutemu alcuni cunsiglii è trucchi per ammaistrà l'arti di Chroma Key è effetti schermu verde.

Scelta di u tissutu schermu verde ghjustu

A scelta di u dirittu tela di schermu verde hè un passu cruciale in a creazione di una setup chroma key di successu. I schermi verdi venenu in parechje varietà è tessuti, cumprese cotone, mussola, velluto, lana è poliester.

Eccu alcuni cose da cunsiderà quandu sceglite u tela per a vostra pantalla verde:

  • Riflessione di luce: I culori più chjaru rifletteranu più luce, chì pò causà un effettu lavatu nantu à u vostru sfondate. I culori più scuri assorberanu più luce da e vostre fonti di luce.
  • Texture: A tela texturizzata pò causà riflessioni o ombre nantu à u vostru sfondate chì ponu rende difficiule per u software per sguassà accuratamente u fondu verde da u vostru filmatu. Texture liscia sò megliu per a maiò parte di i scopi.
  • Durability: Diversi tessili sò più resistenti à arrughe è altri usu di l'altri. Fighjate in quale tipu di tela hè megliu adattatu per l'usu ripetutu o piglia bè quandu hè guardatu bè.
  • Consistenza di u culore: I tessuti varienu assai in quantu à a cunsistenza di u culore in diversi tipi di lotti o lotti di tintura. Dedicate u tempu à ricercà quali fornitori furniscenu tessuti cù una colorazione consistente prima di decide in quale investisce.

Utilizendu un supportu di fondu

Quandu si usa un supportu di fondu, u primu passu hè di assicurà chì hè cumplettamente assemblatu è assicuratu in u locu. Questu pò esse fattu facilmente se seguite l'istruzzioni furnite cù u stand. Duverebbe vene cù u so propiu set di raccordi è pinze per a stallazione faciule.

Una volta assemblatu, hè ora di Attaccà u materiale di fondu di a vostra scelta nantu à a traversa di u stand. Questu pò esse fattu cù clamps o snaps, secondu u tipu di materiale chì utilizate. A cosa chjave per ricurdà hè di assicurà chì u vostru sfondate di tela pare ancu da i dui lati è hè abbastanza tesa.

Infine, posizionate a vostra camera davanti à u vostru multilayer di schermu verde fabbricatu cum'è per a vostra cumpusizioni di scattu desiderata è pigliate parechji scatti di prova mentre alluntanate da u vostru sughjettu finu à chì site felice cù l'aspettu è u sensu di i risultati di cattura d'imaghjini nantu à u screnu. Se ci sò arrughe, pudete stirateli o fate liggeri cambiamenti à a tensione di u tissu prima di cumincià à catturà filmati video o imaghjini nantu à u set prima di sguassà qualsiasi imperfezioni indesiderate in e fasi di editazione di post-produzione.

Utilizendu una carta di cuntrollu di culore

Avè u megliu pussibule prestazioni di u mutore chroma key s'appoghja assai nantu à u bilanciu di culore precisu, per quessa utilizendu una carta di cuntrollu di culore quandu crea u vostru screnu verde pò esse incredibbilmente utile. A carta di cuntrollu di culore hè un strumentu chì aiuta à ottene un bilanciu di biancu precisu è neutralizà ogni cast di culore in i vostri sceni composti.

L'inclusione di una carta di verificazione di culore durante a stallazione assicura chì u tessulu bluescreen o greenscreen rifletterà accuratamente i culori ghjusti di i vostri sugetti. Hè ancu furnisce a coerenza trà e diverse scatti è trà i diversi vestiti di l'attori. Questu rende assai più faciule per creà effetti realistichi induve l'uggetti di una scena si mischianu cù l'uggetti di un'altra scena senza saldatura.

Un bilanciu di biancu currettamente sceltu prima di a ripresa aiuterà à accelerà sia a ripresa è a post-produzione riducendu l'aghjustamenti extra più tardi. Quandu stallate l'area per a chroma keying, portate a carta in u quadru almenu 12 piedi da a camera è assicuratevi chì occupa menu di 2 per centu di l'area di quadru; questu vi permetterà di evità a distorsione di a lente chì deforma a so forma. Aghjustate i paràmetri di l'esposizione finu à chì un esposimetru leghje in duie tappe grisgiu mediu sia per i luci sia per l'ombra (senza inclusi i punti culminanti speculari estremi).

Assicuratevi di misurà l'esposizione u più prestu pussibule prima di inizià a ripresa, in modu chì pudete avè un colpu di riferimentu per u equilibriu biancu eventuali scatti supplementari pigliati in quella zona dopu, prevenendu u tempu persu nantu à aghjustamenti innecessarii dopu in post-produzione.

cunchiusioni

Chroma keying hè una tecnica putente aduprata da i fotògrafi, i cineasti è l'editori di video per manipulà u primu pianu di una scena mentre a fusiona senza saldatura cù u fondu. Quandu hè fatta currettamente, a chjave chroma pò fà chì quasi ogni immagine pare esse situata davanti à qualsiasi altra maghjina - daretu à una catena montuosa, sopra una onda di l'oceanu, o sopra un trenu veloce. Hè rimarchevule ciò chì pudete creà cù solu duie imagine è un pocu sapè fà.

Grazie à a tecnulugia digitale è schermi verdi accessibili, Chroma keying hè diventatu più user friendly è accessibile chè mai. Da tutoriali in linea à pacchetti pronti è strumenti di software per i principianti, ci sò parechje risorse per quellu chì interessa à principià cù chroma keying. Sè vo circate di creà effetti speciali stupendenti o solu aghjunghje un toccu visuale à i vostri video è e foto, l'incorporazione di chroma keys in e vostre imagine vi aiuterà di sicuru à ottene u massimu di e vostre imagine - basta assicuratevi di praticare uni pochi di colpi prima prima di affruntà i trucchi avanzati di schermu verdi!

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.