Chroma Subsampling 4:4:4, 4:2:2 è 4:2:0

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Probabilmente avete vistu i numeri 4:4:4, 4:2:2 è 4:2:0 è altre variazioni, più altu hè megliu nò?

Per capisce l'impurtanza di sti designazioni, avete bisognu di sapè ciò chì significanu questi numeri è cumu affettanu u video. In questu articulu ci limitemu à i 4:4:4, 4:2:2 è 4:2:0 croma algoritmi di sottocampionamentu.

Chroma Subsampling 4:4:4, 4:2:2 è 4:2:0

Luma è Chroma

Una maghjina digitale hè custituita da píxeles. Ogni pixel hà una luminosità è un culore. Luma significa chiarezza è Chroma significa culore. Ogni pixel hà u so valore di Luminance.

Subsampling hè utilizatu in Chrominance per utilizà a quantità di dati in una maghjina sparingly.

Pigliate u Chroma di un pixel per calculà u valore di pixel vicini. Una griglia hè spessu usata per questu chì principia da 4 punti di riferimentu.

Loading ...
Luma è Chroma

Formula di ratio di Chroma subsampling

U subcampionamentu di chroma hè mostratu in a seguente formula di ratio: J:a:b.

J = u numeru tutale di pixel in a larghezza di u nostru mudellu di bloccu di riferimentu
a = u numeru di campioni di chroma in a prima fila (in cima).
b = u numeru di campioni di chroma in a seconda fila (in fondu).

Vede l'imaghjini sottu per un subsampling chroma 4:4:4

Formula di ratio di Chroma subsampling

4:4:4

In questa matrice, ogni pixel hà a so propria informazione Chroma. U codec ùn hà micca bisognu di stimà ciò chì deve esse u valore Chroma perchè hè registratu in ogni pixel.

Questu dà a megliu maghjina, ma hè riservata à e camere in u segmentu più altu.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

4:4:4

4:2:2

A prima fila riceve solu a mità di sta informazione è hà da calculà u restu. A seconda fila riceve ancu a mità è hà da calculà u restu.

Perchè i codecs ponu fà stimi assai boni, ùn vi vede quasi nisuna differenza cù una maghjina 4:4:4. Un esempiu populari hè u ProRes 422.

4:2:2

4:2:0

A prima fila di pixel riceve ancu a mità di i dati Chroma, chì hè abbastanza. Ma a seconda fila ùn hà assolutamente micca infurmazione propria, tuttu deve esse calculatu basatu annantu à i pixels circundante è l'infurmazioni di luminanza.

Sempre chì ci hè pocu cuntrastu è linee sharp in l'imaghjini, questu ùn hè micca un prublema, ma se andate à edità l'imaghjini in a post-produzione, pudete curriri in prublemi.

4:2:0

Se l'informazione Chroma hè sparita da l'imaghjini, ùn avete mai ritruvà. In a classificazione di u culore, i pixelli anu da "stimà" tantu chì i pixelli sò creati cù valori Chroma sbagliati, o mudelli di blocchi cù culori simili chì ùn currispondenu micca à a realità.

Cù una Chroma chjave diventa assai difficiuli di mantene i bordi stretti, senza solu fumu è capelli, i dati mancanu per ricunnosce i culori currettamente.

Una griglia 4: 4: 4 ùn hè micca sempre essenziale, ma se vulete edità l'imaghjini dopu, aiuta à avè quant'è più infurmazione Chroma pussibule.

U travagliu cù i valori più alti di sottocampionamentu per u più longu pussibule, è cunvertisce solu in un valore di sottocampionamentu più bassu prima di a publicazione finale, per esempiu in linea.

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.