Decibel: Cosa hè è cumu aduprà in a produzzione di sonu

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Decibel hè una unità di misura chì hè aduprata per misurà l'intensità sonu. Hè più comunmente utilizatu in a produzzione di sonu è l'ingegneria audio.

Decibel hè abbreviatu cum'è (dB), è hè unu di i fatturi più impurtanti quandu si tratta di registrazione è riproduzione di sonu.

In questu articulu, discuteremu i fundamenti di decibel, cumu si travaglia è cumu aduprà à u vostru vantaghju quandu faci u sonu.

Decibel: Cosa hè è cumu aduprà in a produzzione di sonu

Definizione di decibel


U decibel (dB) hè una unità logaritmica utilizata per misurà u livellu di pressione di u sonu (a voce di un sonu). A scala di decibel hè un pocu strana perchè l'arechja umana hè incredibbilmente sensitiva. E vostre orecchie ponu sente tuttu, da a punta di u dito chì sguassate leggermente nantu à a vostra pelle à un mutore di jet forte. In termini di putenza, u sonu di u mutore di jet hè circa 1,000,000,000 XNUMX XNUMX XNUMX volte più putente cà u sonu audible più chjucu. Hè una sfarenza insane è per noi per distinguerà megliu tali differenzi enormi di putere avemu bisognu di a scala di decibel.

A scala di decibel usa un valore logaritmicu di basa 10 di rapportu trà duie misure acustiche diffirenti: Livellu di Pressione Sonora (SPL) è Pressione Sonora (SP). SPL hè ciò chì normalmente pensate quandu cunsiderà a voce - calibre quantu energia un sonu hà nantu à una determinata zona. SP, invece, misura a variazione di pressione di l'aria causata da una onda sonora in un puntu unicu in u spaziu. E duie misurazioni sò incredibbilmente impurtanti è sò aduprate per misurà i soni in applicazioni di u mondu reale cum'è studi di registrazione o auditorium.

Un Decibel hè un decimu (1/10th) di Bel chì hè statu chjamatu dopu à Alexander Graham Bell - l'inventore Anthony Gray spiega cumu "un bel currisponde approssimativamente à a sensibilità acustica circa 10 volte più grande di ciò chì l'omu pò detect" - Dividendu sta unità in 10 parti più chjuche pudemu quantificà megliu e differenze più chjuche in l'emissioni soniche è permettenu un paragone più faciule trà toni è texture cù una precisione più fina. In generale, u nivellu di riferimentu 0 dB significherà micca un rumore discernibile, mentre chì 20 dB significarà un rumore debbuli ma audible; 40 dB duverebbe esse notevolmente più forte, ma micca scomodu per periodi di ascolta estesi; 70-80 dB metterà più sforzu à a vostra audizione cù frequenze di banda più elevate chì cumincianu à diventà distorte per fatigue; sopra 90-100dB, pudete seriamente principià à risicà danni permanenti à u vostru udito se esposti per periodi estesi senza equipamentu di prutezzione adattatu.

Unità di misura



In a pruduzzione di u sonu, i misurazioni sò usati per quantificà l'amplitude o l'intensità di l'onda sonora. Decibels (dB) sò l'unità di misura più cumunimenti utilizata quandu si discute di u sonu di un sonu è serve com'è una scala di riferimentu per paragunà diversi soni. Hè sta capacità chì ci permette di determinà quantu forte un certu sonu hè in relazione à un altru.

Decibel hè derivatu da duie parolle latine: deci, chì significheghja una decima, è belum, chì hè stata chjamata dopu à Alexander Graham Bell in onore di i so cuntributi à l'acustica. A so definizione hè datu cum'è "un decimu di un bel" chì à u turnu pò esse definitu cum'è "l'unità di intensità di u sonu".

A gamma di livelli di pressione di u sonu ricunnisciutu da l'arechje umane cade da appena sopra 0 dB à u minimu (appena audible) finu à circa 160 dB à l'estremità superiore (soglia dolorosa). U nivellu di decibel per una conversazione tranquilla trà dui persone chì si trovanu solu un metru di distanza hè di circa 60 dB. Un sussurru tranquillu seria solu circa 30 dB è un tosaerba mediu registrà à circa 90-95 dB secondu a distanza da quale hè misurata.

Quandu u travagliu cù i soni, hè impurtante per l'ingegneri è i pruduttori di l'audio per esse cuscenti chì effetti cum'è EQ o compressione ponu cambià u livellu generale di decibel prima di esse esportatu o mandatu per mastering. Inoltre, e sezioni eccessivamente forti duveranu esse nurmalizate o abbassate sottu à 0 dB prima di esportà u vostru prughjettu, altrimenti pudete avè prublemi di clipping quandu pruvate di riproduce u vostru materiale più tardi.

Loading ...

Capisce Decibel

Decibel hè un sistema di misurazione utilizatu per misurà l'intensità di l'onda sonora. Hè spessu usatu per analizà qualità sonora, determinà u rumore di un rumore, è calculate u livellu di un signalu. In a pruduzzione di u sonu, hè impurtante capisce i principii di decibel chì hè utilizatu per misurà l'intensità di l'onda di u sonu per ottimisà a registrazione, u mischju è u maestru. In questu articulu, esploreremu u cuncettu di decibel è cumu si pò esse usatu in a produzzione di sonu.

Cumu decibel hè utilizatu in a produzzione di sonu


Decibel (dB) hè l'unità di misura per u livellu di u sonu è hè utilizatu in u studio di registrazione è fora trà i musicisti. Aiuta i prufessiunali di l'audio à sapè quandu aghjustà i livelli di sonu o alzà un microfonu senza teme di distorsioni o clipping. Decibels sò ancu a chjave per migliurà u vostru locu di parlante è l'ottimisazione di u sonu è capiscenu i decibels pò aiutà à assicurà chì u vostru spaziu tutale pò sente a megliu qualità di sonu.

In a maiò parte di i paràmetri, un livellu di decibel trà 45 è 55 dB hè ideale. Stu livellu darà abbastanza chiarezza mentre mantene ancu u rumore di fondo à un minimu accettabile. Quandu vulete elevà a gamma vocale, cresce gradualmente trà incrementi di 5 è 3 dB finu à ghjunghje à un livellu chì pò esse intesu chjaramente in tutta l'area, ma cù un minimu feedback o distorsione.

Quandu si abbassanu i livelli di decibel, soprattuttu in spettaculi in diretta, cuminciate cù riduzzione di ogni strumentu lentamente in incrementi di 4 dB finu à truvà quellu puntu dolce chì equilibra ogni strumentu bè; in ogni casu, ricordate sempre chì certi strumenti anu bisognu di stà fermu durante a dinamica full-range cum'è i batteristi chì ghjucanu mudelli cumpleti o i solisti chì piglianu soli estesi. Se una prestazione di banda completa si verifica senza l'aghjustamenti adattati, allora abbassa tutti i strumenti da 6 à 8 dB incrementi, secondu u forte chì ogni strumentu ghjoca in a so gamma rispettiva.

Una volta chì i livelli di decibel adattati sò stati stabiliti per vari strumenti in una stanza particulare, hè faciule fà riplicà questi paràmetri per altre stanze cù disinni simili se si usanu più microfoni cunnessi via uscite di linea da una scheda invece di tocchi di microfonu individuali da una scheda per stanza. Hè impurtante micca solu di sapè quanti decibels sò apprupriati, ma ancu induve si deve esse aghjustate ancu per sceglie u locu di u microfonicu currettu secondu a dimensione di a stanza, i tipi di materiale utilizatu nantu à a superficia di u pavimentu, i tipi di finestre, ecc. creendu livelli di sonu coerenti chjaramente in ogni spaziu, assicurendu chì a vostra pruduzzione sona bè, ùn importa induve si sente!

Cumu decibel hè utilizatu per misurà l'intensità di u sonu


Decibel (dB) hè una unità utilizata per misurà l'intensità di u sonu. Hè più spessu misurata cù un metru dB, cunnisciutu ancu com'è metru di decibel o metru di livellu di sonu, è spressione cum'è un rapportu logaritmicu trà duie quantità fisiche - di solitu tensione o pressione di sonu. Decibels sò usati in l'ingegneria acustica è a produzzione audio perchè ci permettenu di pensà in termini di rumore relative invece di magnitudine assuluta, è ci permettenu di mette in relazione diversi aspetti di un signalu acusticu.

Decibels pò esse usatu per misurà l'intensità di u sonu pruduciutu da i strumenti musicali, sia in scena sia in studio. Sò essenziali per determinà quantu forte vulemu chì i nostri mixers è amplificatori sò; quantu headroom avemu bisognu trà i nostri microfoni; quantu riverberazione deve esse aghjuntu per purtà a vita à a musica; è ancu fattori cum'è l'acustica di studio. In u mischju, i metri di decibel ci aiutanu à aghjustà i paràmetri individuali di u compressore basatu annantu à i livelli medii glubale, mentre chì in u maestru di a so presenza pò aiutà à mantene a massima produzzione senza clipping o distorsioni innecessarii.

In più di e so appricazzioni di strumenti, i decibels sò incredibbilmente utili per a misurazione rumore ambientale livelli cum'è u rumore di l'uffiziu o u rumore di l'autobus fora di a vostra finestra - in ogni locu induve puderete sapè l'intensità esatta di una fonte di sonu. I livelli di Decibel furniscenu ancu linee guida di sicurezza impurtanti chì ùn deve micca esse ignoratu quandu si pruducia musica à volumi più alti: l'esposizione prolongata à u sonu à intensità più grande di 85 dB pò causà perdita di udizione, tinnitus è altre impattu negativu nantu à a vostra salute. Per quessa, hè sempre impurtante d'utilizà cuffie o monitori di qualità sempre chì hè pussibule - micca solu per risultati di mistura ottimali, ma ancu per a prutezzione di danni à longu andà causati da l'esposizione eccessiva à i soni forti.

Decibel in a produzzione di sonu

Decibel (dB) hè una misura impurtante di livelli di sonu relative è hè utilizatu in a produzzione di sonu. Hè ancu un strumentu utile per a misurazione di u sonu di u sonu è per aghjustà i livelli in registrazioni audio. In questu articulu, esploreremu cumu i decibeli ponu esse utilizati in a produzzione di sonu è ciò chì deve tene in mente quandu si usa sta misurazione.

Livellu di Decibel è u so effettu nantu à a produzzione di sonu


A capiscenu è l'usu di i livelli di decibel hè essenziale per i prufessiunali di produzzione di sonu, postu chì li permette di calibre è cuntrullà accuratamente u voluminu di e so registrazioni. Decibel (dB) hè una unità di misura utilizata per misurà l'intensità di u sonu. Hè largamente utilizatu in diverse aree cumprese sistemi di sonu, ingegneria è produzzione audio.

U sonu hà bisognu di decibel per esse intesu da l'arechja umana. Ma qualchì volta u voluminu troppu pò causà danni à l'audizione, per quessa, hè impurtante sapè quantu forte qualcosa sarà prima di alzà i decibeli troppu altu. In media, l'omu pò sente i soni da 0 dB à 140 dB o più. Qualchese sopra à 85 dB hà un potenziale per danni à l'udito secondu a durata è a frequenza di l'esposizione, cù l'esposizione cuntinuu cunsiderata particularmente periculosa.

In quantu à a pruduzzione di u sonu, certi tipi di musica generalmente necessitanu livelli di decibel differenti - per esempiu, a musica rock tende à avè bisognu di decibel più altu ch'è a musica acustica o jazz - ma indipendentemente da u generu o tipu di registrazione, hè impurtante per i pruduttori di u sonu di mantene in u sonu. mente chì troppu voluminu puderia purtà micca solu à l'inconfortu di l'ascoltatore, ma ancu à una putenziale perdita di udizione. Questu significa chì l'ingegneri di mastering duveranu limità i livelli di piccu quandu creanu registrazioni destinate à i mercati di i cunsumatori usendu cumpressione dinamica è limitendu i livelli di output di hardware durante a registrazione per prevene a distorsione è assicurà una sperienza di ascolta ottimale senza superà un livellu sicuru di volume. Per aiutà à minimizzà ogni discrepanza sonica trà e registrazioni, anu da aduprà a misurazione currettamente quandu si mischianu diverse tracce è assicurà un livellu di input coherente in tutte e fonti.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Cumu aghjustà i livelli di decibel per a produzzione di sonu ottimali


U terminu "decibel" hè spessu usatu in a produzzione di sonu, ma chì significa veramente? Un decibel (dB) hè una unità di misura utilizata per determinà u livellu di intensità o di voce. Allora, quandu si parla di produzzione di sonu è di livelli, dB illustra graficamente a quantità di energia in ogni forma d'onda. Più altu hè u valore dB, più energia o intensità ci hè in una forma d'onda data.

Quandu aghjustate i livelli di decibel per a produzzione di sonu, capisce perchè i livelli di decibel facenu a diferenza hè cusì impurtante cum'è capisce cumu per aghjustà bè. In un spaziu di registrazione ideale, duvete mira à un sonu tranquillu chì ùn registra micca più di 40 dB è un sonu forte micca più forte di 100 dB. L'aghjustà i vostri paràmetri in queste cunsiglii vi aiuterà à assicurà chì ancu i picculi dettagli sò audibili è chì a distorsione da l'alti SPL (Livellu di Pressione Sonora) pò esse ridutta significativamente.

Per cumincià à aghjustà i vostri paràmetri di decibel assicuratevi di verificà l'acustica di a vostra stanza in anticipu, perchè questu influenzerà ciò chì sente in a riproduzione. Pudete tandu aduprà unu di dui metudi - l'aghjustamentu manuale o l'ottimisazione guidata da dati - per calibre bè u vostru spaziu di registrazione.

L'aghjustamentu manuale richiede di stabilisce ogni tonu di canali individualmente è affidà à e vostre orecchie per determinà i migliori paràmetri per ogni mischju di canali. Stu metudu vi permette una flessibilità creativa cumpleta, ma esige pacienza è abilità mentre valute cumu i diversi toni interagiscenu l'un cù l'altru per ottene una qualità di sonu ottimale attraversu l'equilibriu trà tutti l'elementi di una mistura.

Tuttavia, cù l'ottimisazione basata nantu à i dati, l'algoritmi di u software funzionanu rapidamente è sensibule per ottimisà automaticamente i livelli in tutti i canali in una volta basatu annantu à l'analisi di dati acustici da e dimensioni di e camere - risparmià tempu senza sacrificà a creatività: quandu cunfigurati cù i paràmetri adatti inseriti in anticipu da un ingegneri cum'è i livelli di tettu audio preferiti per frequenze specifiche ecc., certi sistemi d'automatizazione, cum'è SMAATO, ponu accuratamente pusà segnali multipli in i so ambienti sonici senza costosi aghjustamenti manuali di sintonizazione fornendu à l'ingegneri audio un accessu rapidu à un nivellu automatizatu affidabile senza compromette a qualità per una efficienza efficiente. gestione di u flussu di travagliu durante i periodi di povertà per via di scadenze strette, etc.
Ùn importa micca u metudu chì utilizate, assicuratevi chì l'auriculare di monitoraghju adattatu sò inseriti prima di eseguisce qualsiasi aghjustamenti in modu chì i prublemi riguardanti i cambiamenti tonali o l'estinzione di certe frequenze diventanu più faciuli ricunnoscevuli subitu durante l'aghjustamentu è poi migliurà a precisione permettendu variabili cum'è qualsiasi effetti di equalizazione in diretta. ecc .. esce dopu à l'aghjustamenti ùn affettanu micca i risultati più in là quandu sò monitorati attraversu diverse fonti d'ascolta / medii o formati dopu chì permette à l'ingegnere di sonu dopu à sente cun fiducia dopu à salvà e so sessioni sapendu chì i so flussi di travagliu sò stati ottimizzati in modu intelligente, risultatu in una coerenza più grande. quandu si sparte a musica o u materiale creatu cù i culleghi soprattuttu se tutti i dischi sò stati iniziati in intervalli ideali prima di ringrazià sforzu investitu in anticipu!

Cunsiglii per travaglià cù Decibel

Decibels sò l'unità di misurazione più impurtante quandu pruduce registrazioni di sonu. Amparate à utilizà decibels in modu efficace quandu pruduce registrazioni di sonu assicura chì e vostre registrazioni avaranu una qualità prufessiunale, d'alta fedeltà. Questa sezione discuterà i fundamenti di i decibeli è furnisce cunsiglii per cumu utilizà quandu si producenu registrazioni di sonu.

Cumu monitorà bè i livelli di decibel


A monitorizazione curretta di i livelli di decibel hè un cumpunente assai impurtante di a produzzione di sonu. Cù livelli incorretti o eccessivi, u sonu in un ambiente particulari pò diventà periculosu è, in u tempu, dannu permanentemente à u vostru audizione. Per quessa, hè impurtante per esse precisu è coherente quandu monitore i livelli di decibel.

L'arechja umana pò coglie i livelli di sonu da 0 dB à 140 dB; in ogni modu, u livellu di sicurità cunsigliatu da i normi OSHA (Occupational Safety & Health Administration) hè 85 ​​dB per un periodu di ottu ore. Siccomu l'amplitude di u sonu cambia considerablemente cù a struttura di l'uggetti in u so percorsu, sti reguli di sicurità s'applicanu in modu diversu secondu u vostru ambiente. Cunsiderate s'ellu ci sò superfici riflettenti cù anguli duri chì puderanu rifrattà l'onda sonora è aumentà i livelli di rumore oltre ciò chì avete intesu o aspettate.

Per cumincià à monitorà i decibels in modu correttu è sicuru in ogni situazione, duvete avè un ingegnere acusticu prufessiunale chì vene è stime e letture per una situazione particulare di configurazione o di prestazione per a quale pruvate di pruduce o registrà u sonu. Questu vi darà una misura esatta per e letture integrali di u nivellu di rumore chì ponu agisce cum'è calibrazioni per tutta a durata di a produzzione o di u tempu di prestazione. Inoltre, stabilisce i soglie di u nivellu di rumore massimi accettabili quandu si pruduci l'audio per limità i rumori forti improvvisi o allargà l'esposizione à soni eccessivamente forti pò ancu aiutà à monitorà l'output in modu coerente senza avè letture fisiche per ogni novu ambiente quandu si registranu esperienze in diretta cum'è cuncerti o produzioni di arti performative.

Cumu aghjustà i livelli di decibel per diverse situazioni


Sia chì registrassi in studio, mischjendu in un locu in diretta, o simpricimenti assicurendu chì i vostri cuffie sò à un livellu d'ascolta còmode, ci sò alcuni principii basi da tene in mente quandu aghjustate i livelli di decibel.

Decibels (dB) misuranu l'intensità di u sonu è u rumore relativo di u sonu. In quantu à a produzzione audio, i decibels rapprisentanu quante volte un certu piccu di sonu ghjunghje à l'arechje. Una regula generale hè chì 0 dB deve esse u vostru voluminu massimu di ascolta per ragioni di sicurità; però stu livellu pò esse ovviamente aghjustatu secondu a situazione.

L'ingegneri di mischju generalmente ricumandenu livelli di esecuzione à circa -6 dB durante u mixdown è poi purtendu tuttu à 0 dB durante u mastering. Quandu u maestru per u CD, hè spessu megliu per sbaglià da u latu di a prudenza è ùn suscitarà i livelli passati - 1dB, salvu chì ùn sia assolutamente necessariu. Sicondu induve stai à sente - ch'ella sia una arena esterna o un picculu club - pudete avè bisognu di aghjustà a gamma di decibel in cunseguenza.

Quandu travagliate cù cuffie, pruvate micca di trapassà un livellu massimu di udizione sicura chì pò esse determinata cunsultendu linee guida di fabricazione o standard di l'industria cum'è linee guida CALM Act chì limitanu i livelli di riproduzione à 85dB SPL o menu - chì significa micca più di 8 ore di usu continuu per ghjornu à u voluminu massimu sottu à sti normi (i pause ricumandate sò generalmente pigliate ogni ora). Se vi trovate in una situazione induve u rumore forte hè difficiule d'evità cum'è discoteche è cuncerti, cunzidira l'utilizazione di tappi per l'orecchie cum'è prutezzione contra i danni à longu andà da i soni forti è di alta frequenza.

A ricunniscenza di diversi intervalli di decibel per diverse situazioni pò aiutà à assicurà chì l'ascultori anu esperienze piacevuli è sicure senza compromette a musicalità è a creatività - guidenduli da u seguimentu à a riproduzione cun una migliore comprensione di i livelli di equilibriu di mix audio in mente cù e so orecchie è e specificazioni di l'equipaggiu.

cunchiusioni

Decibels sò una misura di l'intensità di u sonu, facenu un elementu essenziale di a produzzione di sonu. Per capiscenu megliu stu sistema di misurazione, i pruduttori ùn ponu micca solu creà mischi audio equilibrati, ma ancu boni abitudini di monitoraghju per a salute à longu andà di e so orechje. In questu articulu, avemu esploratu i principii di a scala di decibel è alcune di e so applicazioni chjave in a produzzione di sonu. Cù sta cunniscenza, i pruduttori ponu assicurà chì u so audio hè equilibratu bè è e so orecchie restanu prutette.

Riassuntu di decibel è i so usi in a produzzione di sonu


Decibel (dB) hè una unità di misura per l'intensità di u sonu, utilizata per misurà l'amplitude di una onda sonora. U decibel misura u rapportu trà a pressione di un sonu relative à una pressione di riferimentu fissa. Hè più comunmente utilizatu in l'acustica è a produzzione audio, postu chì hè utile per misurà è quantificà i livelli di sonu vicinu è luntanu da i microfoni è altri apparecchi di registrazione.

Decibels sò usati per discrìviri u voluminu di soni perchè sò logaritmici piuttostu cà lineari; questu significa chì l'aumentu di i valori di decibel rapprisentanu aumenti exponentially più grande in l'intensità di u sonu. Una diffarenza di 10 decibels rapprisenta un approssimativu duppiu di a voce, mentri 20 decibels rapprisenta un aumentu di 10 volte u livellu originale. Dunque, quandu u travagliu cù a produzzione di sonu, hè impurtante per esse familiarizatu cù ciò chì ogni livellu in a scala di decibel rapprisenta.

A maiò parte di l'instrumenti acustici ùn anu micca più di 90 dB, ma assai strumenti amplificati, cum'è chitarre elettriche, ponu esse più di 120 dB sicondu i so paràmetri è u livellu di amplificazione. L'usu di sta infurmazione per aghjustà i livelli di l'instrumentu pò aiutà à evità i danni à l'udito dovutu à l'esposizione prolongata à livelli elevati di decibel o ancu a distorsione potenziale causata da clipping à un livellu di voluminu troppu altu durante a registrazione o a mistura.

Cunsiglii per travaglià cù livelli di decibel


Sia chì travagliate cum'è ingegnere di sonu o in un studio di registrazione persunale, hè impurtante capisce l'impurtanza di i livelli di decibel. Decibels definiscenu u voluminu è l'intensità, cusì deve esse amministratu cù cura quandu si mischianu u sonu. Eccu alcuni cunsiglii per aiutà à ottene u massimu di i vostri livelli di decibel:

1. Quandu arregistramentu, tenite tutti i strumenti à un volume uguali. Questu aiuterà à prevene i scontri è assicuratevi chì i finestri ùn sò micca discordanti quandu si passanu trà e sezioni.

2. Prestate attenzione à i paràmetri di cumpressione è i rapporti, cum'è questi ponu influenzà u voluminu generale è a gamma dinamica quandu u maestru.

3. Siate cuscenti chì i livelli dB più altu pò causà distorsioni spiacevoli (clipping) per esse intesu in u mischju è in i dispositi di riproduzione cum'è parlanti è cuffie. Per evità stu effettu indesideratu, limite u livellu di piccu dB à -6dB per scopi di mastering è broadcasting.

4. Mastering hè a vostra ultima opportunità per fà aghjustamenti prima di distribuzione - aduprà cun prudenza! Pigliate ogni cura extra cù l'aghjustamentu di frequenze EQ per aiutà à creà un mischju uniforme senza sbilanciamenti spettrali trà i diversi strumenti / voci / effetti in a pista senza compromette i limiti di piccu dB (-6dB).

5. Mantene un ochju induve a maiò parte di u vostru audio serà cunsumata (per esempiu YouTube vs dischi vinili) per aghjustà i livelli in cunsequenza - u maestru per YouTube di solitu richiede un livellu dB di piccu più bassu cumparatu à spinghje l'audio nantu à i dischi in vinile!

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.