Edit video nant'à Mac | iMac, Macbook o iPad è quale software?

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Sè vo site editendu assai video o foto, l'unica cosa chì vulete evità quandu compra l'equipaggiu hè quella brutta sorpresa chì puderia esse.

Un PC, laptop o tableta lentu o pocu equipatu metterà un frenu à u vostru prucessu di creazione.

Un monitor substandard o una schermu di laptop pò pruduce video chì pareanu sorprendentemente sfarente da ciò chì avete vistu durante a produzzione.

È pudete mancà una scadenza se a vostra macchina ùn pò micca rende u pruduttu finali abbastanza veloce.

Edit video nant'à Mac | iMac, Macbook o iPad è quale software?

Questu vale sia per i PC sia per i Mac, ma oghje vogliu fucalizza nantu à l'equipaggiu ghjustu per editazione di video in a vostra Mac.

Loading ...

Qualunque app o software sceglite per andà, hè criticu per fà una ricerca di hardware per assicurà chì u vostru equipamentu funziona bè cù l'app invece di contru.

Per furtuna, aghju digià fattu assai di i travaglii per voi.

Quale computer Mac duvete sceglie per l'edità di foto è video

Dopu avè installatu un prugramma di foto o video, questu hè u prugramma chì prubabilmente dumandà u più da u vostru Mac da luntanu. Allora chì avete bisognu di trattà tuttu quellu putere cù u vostru urdinatore?

I prufessiunali sceglienu un urdinatore Mac, è per una bona ragione. Cù i belli schermi, u disignu sharp è una bona putenza di computing, sò cavalli di travagliu per u video per eccellenza.

I MacBooks ùn anu micca GPU cum'è veloce chì pudete ottene in Windows 10 laptops (u 4GB Radeon Pro 560X hè u megliu chì pudete fà) è soffrenu di prublemi di tastiera.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Ùn mancanu ancu i porti chì venenu standard in i PC. Sò sempre incredibbilmente populari cù i prufessiunali di grafica perchè malgradu i difetti, macOS hè più simplice è più putente cà Windows 10.

I MacBooks sò ancu megliu cuncepiti cà a maiò parte di i PC, è Apple offre un supportu megliu cà a parte di u leone di i venditori di PC.

I creatori volenu ottene u 2018 MacBook Pro 15-inch mudellu cù l'Iris Plus Graphics 655 è l'Intel core i7 partendu da $ 2,300, mentre chì l'editori di foto ponu spende un pocu menu è fighjulà da $ 1,700 cù almenu un Intel core i2017 5 per a editazione di foto.

Ma i mudelli 2019 sò di sicuru ancu dispunibili se vulete l'ultime è avete più soldi per gastru:

MAC per l'editazione di video

(vedi tutti i mudelli quì)

Solu assicuratevi di ottene unu cù almenu 16 GB di RAM è micca 8 GB. Ùn puderà micca eseguisce i vostri prughjetti bè cù menu, soprattuttu se vulete travaglià in 4K:

Di sicuru, s'è vo avete menu di spende, pudete sempre andà per un i7 utilizatu Macbook Pro chì risparmia subitu centinaie d'euros da circa € 1570,- cù Refurbished, è u serviziu hè sempre grande per ùn sbaglià (I avissi personalmente ricumandemu market place).

Un'altra opzione per i prufessiunali di foto chì volenu veramente viaghjà ligeru hè a dui libbra MacBook Air, ma hè appena putente abbastanza per eseguisce Photoshop o Lightroom CC bè, per quessa ùn l'aghju micca cunsigliatu per u video.

Sè vo site in u mercatu per un desktop, an iMac cù 16 GB di RAM à partesi da $ 1,700 farà u travagliu bè, preferibile s'ellu hà una carta grafica AMD-Radeon discreta.

iMac per l'editazione di video

(vedi tutte l'opzioni di iMac)

lu IMac Pro hè, sicuru, ancu più bella cù a so grafica Radeon Pro è 32 GB di RAM, ma parlemu di $ 5,000 è quì sopra.

Leghjite puru: quale hè u megliu software di editazione di video per aduprà?

Storage è Memoria per Macs

Sè vo site editendu video 4K o foto RAW 42-megapixel, u spaziu di almacenamiento è a RAM sò di primura. Un unicu schedariu d'imaghjini RAW pò esse 100MB in grandezza è i schedarii video 4K ponu esse campioni di parechji gigabyte.

Senza abbastanza RAM per trattà tali schedari, u vostru urdinatore diventerà lento. È una mancanza di almacenamentu è una unità di prugramma non-SSD farà chì u vostru PC rallenta è sguassate constantemente i fugliali, senza travaglià.

Sedici gigabyte di RAM sò veramente necessarii in i Mac per i video è e foto, in my opinion. Avissi ancu ricumandemu almenu una unità di prugramma SSD, preferibile una unità NVMe M.2 cù velocità di 1500 MB / s o più altu.

Unità duru esterna

Quandu editate video in Mac o PC, a megliu velocità è flessibilità hè di utilizà un discu duru esternu USB 3.1 o Thunderbolt veloce o SSD per avè più capacità di almacenamento per i vostri prughjetti video, per esempiu stu discu duru LACIE Rugged Thunderbolt cù 2TB.

Cuncepitu per dà l'ultima prutezzione fisica di i vostri dati contr'à una varietà di minacce, u LaCie Rugged USB 3.0 Thunderbolt hè perfettu per u video prufessiunale in viaghju cù u so Macbook Pro.

Ùn hè solu una bestia robusta di un dispositivu, hè senza dubbitu una di e unità più assequibili in a so classe è ancu include un cable USB 3.0 standard è un cable Thunderbolt.

LaCie Rugged Thunderbolt USB 3.0 2TB Hard Disk Estern

(vede più immagini)

U Rugged USB 3.0 2TB hè ancu attualmente a più grande capacità di almacenamentu alimentata da bus in u mercatu cù a tecnulugia Thunderbolt. U unicu cable cunnessu pò piglià abbastanza corrente per alimentà l'unità da l'urdinatore host.

Edizione di video cù l'iPad Pro

Per cumpete cù a linea Surface d'Apple è altri laptop convertibili Windows 10, Apple vole chì cunsiderà u iPad Pro quandu si tratta di editazione di video.

Cum'è i mudelli cuncurrenti, pudete uttene cù l'accessori Pencil d'Apple, è l'ultimi mudelli anu splendidi display Retina di 12 inch, multitasking, è u putente CPU è GPU A10X d'Apple.

Edizione di video cù l'iPad Pro

(vedi tutti i mudelli)

Apple dici ancu chì pudete "edità un video 4K in viaghju" o "mostra un mudellu 3D espansu". Pigliarà finu à 10 ore di vita di a bateria cù una carica.

Hè tuttu grande, ma a sfida più grande per l'editore di video è di foto hè chì l'applicazioni di produtividade cum'è Photoshop è Adobe. Premiere Pro CC ùn sò micca dispunibili nantu à l'iPad.

Fortunatamente, Adobe hà prumessu di fà una versione completa di Premiere (via Project Rush) è Photoshop CC dispunibule per l'iPad. Dunque, serà sempre una opzione in u futuru.

Di sicuru, per a mobilità hè una opzione è u megliu modu per edità video on-the-go hè aduprendu l'app LumaFusion, una app di editazione video à prezzu è prufessiunale.

L'aghjurnamentu più recente di Apple à a linea di l'iPad Pro hè statu impressiunanti, cù un processore chì supera a velocità di parechji laptops in a so linea, hè diventatu chjaru durante u lanciu di Keynote chì questu hè un signu di e cose à vene.

L'iPad era infine abbastanza putente per esse a macchina Pro chì anu prumessu un annu prima. Cù una grande caveat: A mancanza di un sistema di fugliale propiu è l'incompatibilità di iOS orientatu à u cunsumadore cù u Mac OS prufessiunale rende u "Pro" in iPad Pro nunda più cà una prumessa superficiale.

Finu à l'applicazioni boni sò esce per i travaglii prufessiunali, cum'è LumaFusion in l'iPad Pro. Sè vo site specializatu in a creazione di cortometraggi per i clienti chì girate in l'aria aperta è vulete edità rapidamente, allora hè una soluzione eccellente.

Per esempiu, ci sò pruduttori di cortometraje è presentazioni corporative o ancu persone chì travaglianu per agenti immubiliarii cù video di case chì filmanu fora cù càmera digitale, Droni DJI Mavic cù càmera è altre cose.

Pudete avà edità in u locu cù l'iPad Pro cù l'app LumaFusion.

Fighjate stu video da cinema5D nantu à i benefici:

Inoltre, esse capace di mostrà u vostru travagliu nantu à un iPad à i vostri clienti mentre site in locu hè una opzione assai più còmuda di passà u Macbook Pro intornu.

Avà, sicuru, ùn hè micca ideale chì ùn ci hè ancu un bonu software di editazione di video cum'è Adobe Premiere o Final Cut Pro per l'iPad Pro, chì significa chì finu à avà hè impussibile di spustà i prughjetti trà u vostru desktop è iPad.

Tuttavia, l'app di editazione nantu à l'iPad, da LumaFusion, hè veramente impressiunanti di ciò chì pò fà: pudete avè finu à trè strati di video à 4K 50 mentre ghjucate simultaneamente, senza inclinazione.

E crede o micca, ghjoca ancu H.265 estremamente lisamente grazia à u chip graficu in l'iPad Pro, qualcosa chì ancu i più grandi computer desktop oghje sempre trovanu difficili.

À u primu sguardu, LumaFusion pare cum'è una app di editazione assai capace, cù e scorciatoie di editazione ghjuste, i strati, l'azzione di digitazione ghjusta è parechje funzioni avanzate. Vale a pena un ochju è pare chì funziona bè per questi tempi di turnaround rapidi.

Personalmente ùn possu aspittà finu à chì pudemu finalmente aduprà un iPad Pro o qualsiasi altru laptop per l'editura prufessiunale perchè pensu chì cambierà cumplettamente a manera di travaglià.

L'interazzione diretta cù e vostre imagine hè assai più naturale ch'è u modu indirettu di travaglià chì avemu abituatu cù tastiere è mouse, è nunda hè cambiatu cusì in l'ultimi 30 anni. Hè u tempu per una rivoluzione in l'interfaccia prufessiunale.

Vede tutti i mudelli iPad Pro quì

U megliu software di editazione di video in Mac

Quì vogliu discutiri i dui migliori prugrammi di editazione di video in Mac, Final Cut Pro è Adobe Premiere Pro

Final Cut Pro per Mac

Serà editatu cù Final Cut Pro in un Macbook Pro? S'impaccanu ? Chì ci hè a cunnessione? Cumu si usa a barra Touch? Cumu serà a GPU integrata nantu à a 13 inch paragunà à una GPU discreta nantu à u 15?

Quessi sò cose impurtanti da sapè quandu sceglite u vostru urdinatore Mac è sceglie u vostru software di editazione di video Apple.

U trackpad di forza-click hè super-sized nantu à u mudellu 15-inch. Pudete spustà u cursore da un latu di u screnu à l'altru senza piglià u dito da u pad.

Impurtante à nutà chì u pad presenta un "rigettu di palma" avanzatu per riduce e false letture - soprattuttu "utile" se passate per ghjunghje à a Touch Bar.

Utilizà u Touch ID per sbloccare u Mac hè diventatu a seconda natura, è mi sò ritrovu à pruvà à fà a stessa cosa nantu à u mo mudellu di generazione precedente, un bonu modu rapidu per login è accelerà u vostru flussu di travagliu una tacca.

Touch Bar in Final Cut Pro

È nantu à quella Touch Bar aspittata. Hè una bella aghjunta è utile per parechje applicazioni, ma hè un pocu di delusione datu quantu limitatu l'usu di a nova superficia di cuntrollu hè cun Final Cut Pro in u Macbook.

Scuprite quantu sò profondi è intuitivi i menu in Photos, facili da amparà. Hè una vergogna chì ùn pudete micca chjamà un clip da u navigatore in u Touch Bar è ancu esse capace di scrub.

Chris Roberts hà fattu una prova estensiva di Touch Bar è FCPX quì à FCP.co.

Rendering di u muvimentu in Mac

Cuminciamu cù u rendering di Motion. Avemu avutu un prughjettu 10p di 1080 secondi cù circa 7 forme 3D diverse è duie linee di testu 3D curvatu.

Ancu se u motion blur hè stata disattivata, a qualità hè altrimenti stabilita à u megliu è u Macbook Pro i7 hà sappiutu edità assai rapidamente.

Adobe Premiere vs Final Cut Pro, quale hè a differenza?

Sè vo site un editore video prufessiunale, hè probabile chì aduprate Adobe Premiere Pro o Apple Final Cut Pro. Quessi ùn sò micca l'unicu opzioni - ci hè ancu una certa cumpetizione da i gusti di Avid, Cyberlink è Editor video Magix, Ma a maiò parte di u mondu editoriale casca in i campi Apple è Adobe.

Tramindui sò pezzi notevuli di software di editazione di video, ma ci sò differenze impurtanti. Avà vogliu fucalizza nantu à i numerosi aspetti di sceglie un software avanzatu di editazione di video per edità in u vostru urdinatore Mac.

adobe-premiere-pro

(vedi più da Adobe)

Comparare caratteristiche è facilità d'usu. Mentre chì a versione 2011 originale di Final Cut Pro X mancava di alcuni di l'arnesi chì i prufessori avianu bisognu, chì portanu à un cambiamentu di a quota di mercatu à Premiere, tutti l'arnesi pro mancanti anu da tantu tempu apparsu in e versioni successive di Final Cut.

Spessu in modu chì hà migliuratu u standard è stabilisce a barra più altu ch'è mai. Sè avete intesu prima chì Final Cut Pro ùn offre micca ciò chì avete bisognu, probabilmente hè basatu annantu à l'esperienze anziane di e persone cù u software.

E duie applicazioni sò idealmente adattate per u più altu livellu di produzzione di film è TV, ognuna cù un vastu ecosistema di supportu di plug-in è hardware.

L'intenzione di sta paraguni ùn hè micca tantu per indicà un vincitore, ma per indicà e differenze è i punti di forza è debule di ognunu. U scopu hè di aiutà à piglià una decisione basatu annantu à ciò chì hè impurtante in i vostri prughjetti di editazione di video prufessiunale o hobbyist.

Prezzi Adobe Premiere è Apple Final Cut

Adobe Premiere Pro CC: L'editore di video di livellu prufessiunale d'Adobe richiede un abbonamentu à Creative Cloud continuu di $ 20.99 à u mese cù un abbonamentu annuale, o $ 31.49 à u mese nantu à una basa mensuale.

L'ammontu tutale di un abbonamentu annuale hè $ 239.88, chì viaghja à $ 19.99 per mese. Se vulete a suite Creative Cloud cumpleta, cumprese Photoshop, Illustrator, Audition, è una mansa di altri software di publicità Adobe, avete bisognu di pagà $ 52.99 per mese.

Cù questu abbonamentu, uttene micca solu l'aghjurnamenti di u prugramma, chì Adobe furnisce semestralmente, ma ancu 100GB di almacenamiento in nuvola per a sincronizazione di media.

L'editore video prufessiunale d'Apple Final Cut costa un prezzu flat, una volta di $ 299.99. Hè un scontu enormu da u prezzu di u so predecessore, Final Cut Pro 7, chì avia millaie di utilizatori.

Hè ancu un affare assai megliu cà Premiere Pro, postu chì spende assai in u produttu d'Adobe in menu di un annu è mezu è deve cuntinuà à pagà, ma hè una somma forfettaria.

Include ancu $ 299.99 per l'aghjurnamenti di e funzioni Final Cut. Nota chì Final Cut Pro X (spessu riferitu da l'acronimu FCPX) hè solu dispunibule da u Mac App Store, chì hè bonu perchè gestisce l'aghjurnamenti è vi permette di eseguisce u prugramma.

Installa in parechje computer quandu site cunnessu à u stessu contu di a tenda.

Vincitore di u premiu: Apple Final Cut Pro X

Requisiti di a piattaforma è di u sistema

Premiere Pro CC funziona sia in Windows sia in macOS. I requisiti sò i seguenti: Microsoft Windows 10 (64-bit) versione 1703 o più tardi; Intel 6th generazione o CPU più recente o equivalente AMD; 8 GB RAM (16 GB o più hè cunsigliatu); 8 GB di spaziu di discu duru; un display di 1280 per 800 (1920 per 1080 pixel o più altu cunsigliatu); una carta di sonu cumpatibile cù u protocolu ASIO o Microsoft Windows Driver Model.

In macOS, avete bisognu di a versione 10.12 o più tardi; un CPU Intel di 6a generazione o più recente; 8 GB RAM (16 GB o più cunsigliatu); 8 GB di spaziu di discu duru; un display di 1280 x 800 pixel (1920 per 1080 o più altu cunsigliatu); una carta di sonu chì hè compatible cù Apple Core Audio.

Apple Final Cut Pro X: Cum'è puderebbe aspittà, u software di Apple funziona solu in l'urdinatori Macintosh. Hè bisognu di macOS 10.13.6 o più tardi o più tardi; 4 GB di RAM (8 GB consigliati per l'editing 4K, tituli 3D è edizione video à 360 gradi), scheda grafica compatibile OpenCL o Intel HD Graphics 3000 o superiore, 256 MB VRAM (1 GB cunsigliatu per editing 4K, tituli 3D è 360°- edizione video dipendente) è una carta grafica discreta. Per u supportu di l'auriculare VR, avete ancu bisognu di SteamVR.

Vincitore di u supportu: Adobe Premiere Pro CC

Timelines è Editing

Premiere Pro usa una cronologia tradiziunale NLE (editore non lineale), cù tracce è trackheads. U vostru cuntenutu di a cronologia hè chjamatu sequenza, è pudete aduprà sequenze annidate, subsequences è subclips per l'aiutu di l'urganizazione.

A cronologia cuntene ancu tabulazioni per diverse serie, chì ponu esse utili quandu travagliate cù serie nidificate. L'editori video di longu tempu seranu probabilmente più còmode quì chè cù a timeline magnetica senza traccia più inventiva di Apple.

U sistema d'Adobe si inserisce ancu in certi flussi di travagliu prufessiunale induve i layout di traccia sò in un ordine previstu. Funziona in modu diversu da parechje app di editazione di video in quantu separa a traccia audio di un video clip da a colonna sonora.

A cronologia hè assai scalabile è offre i soliti strumenti di ripple, roll, rasoir, slip è slide. L'interfaccia d'utilizatore hè altamente configurabile, chì vi permette di disconnect tutti i pannelli.

Pudete mostrà o ammuccià miniature, forme d'onda, fotogrammi chjave è badge FX. Ci sò sette spazii di travagliu preconfigurati per cose cum'è riunioni, edizione, culore è tituli, cumparatu cù i soli trè di Final Cut.

Apple Final Cut Pro X: L'innovativa cronologia magnetica continua d'Apple hè più faciule per l'ochji cà l'interfaccia di cronologia tradiziunale è offre parechji benefici di editazione, cum'è Clips Connected, Roles (etichette descrittive cum'è Video, Titoli, Dialogu, Musica è Effetti), e audizioni.

Invece di tracce, FCPX usa e corsi, cù una storia primaria à quale tuttu u restu hè attaccatu. Questu rende a sincronizazione di tuttu più faciule ch'è in Premiere.

L'audizioni vi permettenu di designà clip opzionali o pigliate un postu in u vostru filmu, è pudete raggruppà clips in clips composti, quasi l'equivalente di e sequenze nidificate di Premiere.

L'interfaccia FCPX hè menu cunfigurabile di Premiere: ùn pudete micca split panels in i so propiu finestri, eccettu in a finestra di vista previa. Parlendu di a finestra di vista previa, hè una dichjarazione assai audace in u dipartimentu di cuntrolli. Ci hè solu una opzione di ghjocu è pausa.

Premiere offre assai di più quì, cù i buttoni per Step Back, Go to In, Go Previous, Lift, Extract and Export Frame. Final Cut offre solu trè spazii di travagliu pre-custruiti (Standard, Arrange, Culori è Effetti) cumparatu cù i sette di Premiere.

Vincitore: Un ligame trà e numerose funzioni di Premiere è l'interfaccia d'utilizatore simplice è intuitiva di Apple

urganizazione media

Adobe Premiere Pro CC: Cum'è un NLE tradiziunale, Premiere Pro vi permette di almacenà i media rilativi in ​​lochi di almacenamiento, chì sò simili à i cartulare.

Pudete ancu applicà etichette di culore à l'articuli, ma micca à e tag di keyword. U pannellu di Biblioteche più recente permette di sparte articuli trà altre applicazioni Adobe cum'è Photoshop è After Effects.

Apple Final Cut Pro X: U prugramma di Apple furnisce biblioteche, tag di keyword, roli è avvenimenti per urganizà i vostri media. A biblioteca hè u cuntainer generale di i vostri prughjetti, avvenimenti è clips è mantene a traccia di tutte e vostre modifiche è opzioni. Pudete ancu gestisce i miri di salvezza è rinominate i clips batch.

Vincitore di l'urganizazione media: Apple Final Cut Pro X

Supportu di Formatu

Adobe Premiere Pro CC: Premiere Pro supporta 43 formati di audio, video è imaghjini - praticamente qualsiasi media di qualsiasi livellu di prufessiunalità chì cercate, è qualsiasi media per quale avete codec installati in u vostru urdinatore.

Chì include ancu Apple ProRes. U software supporta ancu u travagliu cù formati di càmera nativu (cru), cumpresi quelli per ARRI, Canon, Panasonic, RED è Sony.

Ùn ci hè micca assai video chì pudete creà o impurtà chì Premiere ùn pò micca sustene. Supporta ancu XML esportatu da Final Cut.

Apple Final Cut Pro X: Final Cut hà aghjustatu pocu supportu per u codec HEVC, chì hè adupratu micca solu da parechji Videocamere 4K (eccu alcune grandi opzioni), ma ancu da l'ultimi iPhones d'Apple, cusì hè diventatu un must, dicemu.

Cum'è Premiere, Final Cut supporta nativamente i formati di tutti i principali produttori di videocamere, cumprese ARRI, Canon, Panasonic, RED, è Sony, è ancu una mansa di fotocamere video compatibili. Supporta ancu l'importazione è l'esportazione XML.

Vincitore: Tirate chjaru

Edite l'audio

Adobe Premiere Pro CC: L'Audio Mixer di Premiere Pro mostra i misuratori di panoramica, bilanciamento, unità di volume (VU), indicatori di clipping, è mute/solo per tutte e tracce di timeline.

Pudete aduprà per fà aghjustamenti mentre u prugettu hè ghjucatu. I tracce novi sò creati automaticamente quandu si mette un clip audio nantu à a cronologia, è pudete specificà tipi cum'è Standard (chì pò cuntene una cumminazione di schedarii mono è stereo), mono, stereo, 5.1 è adattativu.

Doppiu cliccà nantu à i VU meters o panning dials torna i so livelli à zero. I sonòmetri accantu à a cronologia di Premiere sò persunalizabili è permettenu di ghjucà ogni traccia in solitaria.

U prugramma sustene ancu i controller di hardware di terzu è i plugins VSP. Cù Adobe Audition installatu, pudete aduprà u vostru audio sopra è Premiere avanti è avanti per tecniche avanzate cum'è Adaptive Noise Reduction, Parametric EQ, Automatic Click Removal, Studio Reverb è Compressione.

Apple Final Cut Pro X: L'editazione di l'audio hè una forza in Final Cut Pro X. Si pò riparà hum, rumore è spikes automaticamente, o pudete aghjustà manualmente se preferite.

Più di 1,300 effetti sonori senza royalty sò inclusi, è ci hè assai supportu di plug-in. Un truccu impressiunanti hè a capacità di currisponde à e tracce registrate individualmente. Per esempiu, sè vo registrate filmati HD cù una DSLR è arregistrate u sonu in un altru registratore à u stessu tempu, Match Audio allinearà a fonte di sonu.

U novu supportu per i plugins Apple Logic Pro vi dà opzioni di edizione di sonu ancu più putenti. Infine, avete un mixer surround per localizà o animate l'audio 5.1 è un equalizzatore di 10 o 31 bande.

Vincitore di Editing Audio: Final Cut Pro

Motion Graphics Companion Tool

Adobe Premiere Pro CC: After Effects, u so cumpagnu di Premiere in Adobe Creative Cloud, hè u strumentu di animazione grafica predeterminatu. Inutile di dì chì si cunnetta perfettamente cù Premiere Pro.

Dice questu, hè più difficiule di maestru di Apple Motion, chì hà aghjustatu assai capacità AE in versioni recenti. Hè l'uttellu per amparà s'è vo site interessatu in una carriera prufessiunale in editazione di video.

Apple Final Cut Pro X: Apple Motion hè ancu un strumentu putente per creà tituli, transizioni è effetti. Supporta ancu un riccu ecosistema di plugin, strati logichi è mudelli persunalizati. U muvimentu hè ancu più faciule d'amparà è di utilizà è probabilmente si adatta megliu se utilizate FCPX cum'è u vostru editore primariu.

È se ùn avete micca, hè solu una compra di $ 50 una volta.

Vincitore di l'animazione video: Adobe Premiere Pro CC

Opzioni d'esportazione

Adobe Premiere Pro CC: Quandu avete finitu di edità u vostru filmu, l'opzione d'esportazione di Premiere offre a maiò parte di i formati chì puderete mai vulete, è per più opzioni di output pudete aduprà l'Adobe Encoder, chì pò destinà Facebook, Twitter, Vimeo, DVD, Corse Blu è assai dispusitivi.

Encoder permette di codificà in batch per destinà parechji dispositi in una sola operazione, cum'è telefoni cellulari, iPads è HDTV. Premiere pò ancu pruduce media cù H.265 è u Rec. 2020 spaziu di culore.

Apple Final Cut Pro X: L'opzioni di output di Final Cut sò comparativamente limitati, salvu chì aghjunghje a so applicazione cumpagna, Apple Compressor.

In ogni casu, l'app di basa pò esse esportatu in XML è pruduce HDR cù un spaziu di culore largu, cumpresu Rec.2020 Hybrid Log Gamma è Rec. 2020 HDR10.

Compressor aghjusta a capacità di aghjustà i paràmetri di output è eseguisce cumandamenti di output batch. Aghjunghjite ancu DVD è Blu-ray menu è temi di capituli, è ponu imballà i filmi in u formatu necessariu da iTunes Store.

Vincitore in Opportunità d'esportazione: Tie

Prestazione è tempu di rende

Adobe Premiere Pro CC: Cum'è a maiò parte di l'editori di video in questi ghjorni, Premiere usa viste proxy di u vostru cuntenutu video per accelerà u rendiment, è ùn aghju micca sperimentatu alcun rallentamentu durante l'operazioni di editazione normale.

U software usa ancu grafica CUDA è accelerazione hardware OpenCL è CPU multicore cù u so Adobe Mercury Playback Engine.

In i mo testi di rendering, Premiere hè statu battutu da Final Cut Pro X.

Aghju utilizatu un video di 5 minuti cumpostu di tippi di clip misti cumpresi un cuntenutu 4K. Aghju aghjustatu transizzioni standard cross-dissolve trà i clips è output à H.265 1080p 60fps à 20Mbps bitrate.

Aghju pruvatu nantu à un iMac cù 16 GB di RAM da 1,700 € à Mediamarkt. Premiere hà pigliatu 6:50 (minuti: seconde) per finisce u rendering, cumparatu à 4:10 per Final Cut Pro X.

Apple Final Cut Pro X: Unu di i scopi principali di Final Cut Pro X era di prufittà di e novi capacità di CPU è GPU 64-bit, qualcosa chì e versioni precedenti di Final Cut ùn pudianu fà.

U travagliu hà pagatu: In un iMac abbastanza putente, Final Cut hà superatu Premiere Pro in a mo prova di rendering cù un video di 5 minuti cumpostu di tippi di clip misti, cumpresu qualchì cuntenutu 4K.

Un'altra cosa interessante di l'esportazione in Final Cut hè chì succede in u sfondate, vale à dì chì pudete cuntinuà à travaglià in u prugramma, à u cuntrariu di Premiere, chì chjude l'app durante l'esportazione.

In ogni casu, pudete cuntrullà questu in Premiere usendu l'app Media Encoder cumpagna è scegliendu a fila in a finestra di dialogu Esporta.

Vincitore: Final Cut Pro X

Strumenti di culore

Adobe Premiere Pro CC: Premiere Pro include i strumenti Lumetri Color. Quessi sò caratteristiche specifiche di culore di livellu prufessiunale chì prima residevanu in l'applicazione SpeedGrade separata.

L'arnesi Lumetri supportanu 3D LUT (Lookup Tables) per un aspettu putente è persunalizabile. L'arnesi offre una quantità notevuli di manipulazione di u culore, cù una grande selezzione di filmi è sguardi HDR.

Pudete aghjustà u bilanciu biancu, l'esposizione, u cuntrastu, i punti culminanti, l'ombra è u puntu neru, tutti chì ponu esse attivati ​​cù fotogrammi chjave. A saturazione di u culore, a film vivace è sbiadita è l'affilatura sò digià dispunibili in pocu tempu.

Tuttavia, sò l'opzioni di Curve è Color Wheel chì sò veramente impressiunanti. Ci hè ancu una vista Lumetri Scope assai cool, chì mostra l'usu proporzionale di rossu, verde è blu in u quadru attuale.

U prugramma include un spaziu di travagliu dedicatu à l'edizione di culore.

Apple Final Cut Pro X: In risposta à l'impressionanti strumenti Lumetri Color d'Adobe, l'ultima aghjurnazione Final Cut hà aghjustatu un strumentu di rota di culore chì hè incredibilmente impressiunanti in u so propiu dirittu.

I novi roti di culore di l'ultima versione mostranu un puck in u centru chì vi permette di trasfurmà una maghjina in a direzzione di verde, blu o rossu è vede u risultatu à u latu di a rota.

Pudete ancu aghjustà a luminosità è a saturazione cù e roti è cuntrullà individualmente tuttu (cù a rota principale) o solu ombre, midtone o highlights.

Hè un inseme di strumenti assai putenti è intuitivi. Se i roti ùn sò micca à u vostru piace, l'opzione Color Board dà una vista lineale simplice di i vostri paràmetri di culore.

L'uttellu Curve di culore permette di utilizà parechji punti di cuntrollu per aghjustà ognunu di i trè culori primari per punti assai specifichi nantu à a scala di luminosità.

I monitor Luma, Vectorscope è RGB Parade vi danu una visione incredibile di l'usu di u culore in u vostru film. Pudete ancu edità un valore di culore solu cù un dropper.

Final Cut supporta avà LUT di culore (tabelle di ricerca) da i produttori di càmera cum'è ARRI, Canon, Red è Sony, è ancu LUT persunalizati per effetti.

Questi effetti ponu esse cumminati cù l'altri in un arrangiamentu stacked. I intervalli di culore si adattanu à l'editura HDR, cum'è l'arnesi di edizione di culore. I formati supportati includenu Rec. 2020 HLG è Rec. 2020 PQ per output HDR10.

Vincitore: sorte

Edite tituli in Video nant'à u vostru Mac

Adobe Premiere Pro CC: Premiere furnisce dettagli simili à Photoshop nantu à u testu di u titulu, cù una larga gamma di fonti è persunalizazioni cum'è kerning, shading, lead, follow, stroke, and rotate, solu per citarne uni pochi.

Ma per a manipulazione 3D avete da andà à After Effects.

Apple Final Cut Pro X: Final Cut include una potente edizione di titulu 3D, cù opzioni di muvimentu di fotogrammi chjave. Avete assai cuntrollu di i sovrapposizioni di titulu cù 183 mudelli di animazione. Edite u testu è a pusizione, è a dimensione di i tituli à a diritta in a vista previa di u video; ùn hè necessariu un editore di titulu esternu.

I tituli 3D di Final Cut offrenu ottu mudelli basi è quattru tituli cinematografici più, cumpresa una scelta fantastica 3D Earth, per i vostri prughjetti di sci-fi. Ci sò 20 presets di fonti, ma pudete aduprà qualsiasi stile è dimensione chì vulete.

Materiali cum'è cimentu, tela, plastica, etc. ponu dà i vostri tituli ogni struttura chì vulete. Avete ancu ottene una tonna di opzioni di illuminazione, cum'è Top, Diagonal Right, è cusì.

Per u cuntrollu massimu, pudete edità i tituli 3D in Motion, l'editore d'animazione 49.99D di supportu di 3 $ Apple. Divide i tituli 2D in 3D toccu l'opzione di testu 3D in l'ispettore di testu, dopu pusizioni è rotate u testu nantu à trè assi cum'è vulete.

Vincitore: Apple Final Cut Pro X

Apps supplementari

Adobe Premiere Pro CC: In più di l'applicazioni Creative Cloud chì funzionanu bè cù Premiere, cum'è Photoshop, After Effects è l'editore di sonu di Audition, Adobe offre app mobili chì vi permettenu di impurtà prughjetti, cumpresu Premiere Clip.

Un'altra app, Adobe Capture CC, vi permette di creà ritratti per l'usu cum'è texture, culori è forme per l'usu in Premiere. Per i creatori suciali è tutti quelli chì cercanu di sparà un prughjettu nantu à un dispositivu mobile, a recente app Adobe Premiere Rush liscia u flussu di travagliu trà a ripresa è a editazione.

Sincronizza i prughjetti creati nantu à u dispositivu mobile cù u desktop Premiere Pro è simplifica a spartera à e cause suciale.

Forsi i più impurtanti per l'usu prufessiunale sò l'applicazioni Creative Cloud menu cunnisciute, Adobe Story CC (per u sviluppu di script), è Prelude (per l'ingerimentu di metadati, logging, è tagli grossi).

Character Animator hè una nova app chì crea animazioni chì pudete purtà in Premiere. Hè abbastanza bellu chì pudete creà animazioni basatu nantu à i movimenti di a faccia è di u corpu di l'attori.

Apple Final Cut Pro X: L'applicazioni fratelle Motion and Compressor digià citate, inseme cù l'editore di sonu avanzatu di Apple, Logic Pro X, aumentanu e capacità di u prugramma, ma ùn ponu micca paragunate cù l'applicazioni Photoshop è After Effects. integrazione di Premiere Pro, per ùn dì micca i strumenti di produzzione più specifichi da Adobe, Prelude è Story.

In l'ultima aghjurnazione di Final Cut Pro X, Apple hà fattu un ventu per impurtà prughjetti da iMovie in un iPhone in l'editore pro.

Vincitore: Adobe Premiere Pro CC

Supportu di edizione à 360 gradi

Adobe Premiere Pro CC: Premiere vi permette di vede filmati VR à 360 gradi è cambià u campu di vista è l'angolo. Pudete vede stu cuntenutu in forma anaglifica, chì hè una manera fantastica di dì chì pudete vede in 3D cù vetri rossi è blu standard.

Pudete ancu vede a vostra traccia di video in una vista nantu à a testa. Tuttavia, nè u prugramma pò edità filmati di 360 gradi, salvu chì ùn era digià cunvertitu in formatu equirettangulare.

Corel VideoStudio, CyberLink PowerDirector è Pinnacle Studio ponu apre l'imaghjini senza sta cunversione.

Ùn pudete micca vede a vista sferica in più di a vista appiattita in Premiere in quelli app, ma pudete facilmente cambià in avanti è avanti trà queste vedute se aghjunghje u buttone VR à a finestra di vista previa.

Premiere vi permette virtualmente di tag un video cum'è VR in modu chì Facebook o YouTube ponu vede u so cuntenutu à 360 gradi. Una recente aghjurnazione aghjusta u supportu per i cuffie di Windows Mixed Reality, cum'è Lenovo Explorer, Samsung HMD Odyssey, è di sicuru Microsoft HoloLens.

Apple Final Cut Pro X: Final Cut Pro X hà recentemente aghjustatu qualchì supportu di 360 gradi, ancu s'ellu sustene solu l'HTC Vive in quantu à l'auriculare VR.

Offre un titulu di 360 gradi, alcuni effetti, è un strumentu praticu di patch chì elimina a camera è u tripode da a vostra film. Compressor vi permette di sparte video à 360 gradi direttamente in YouTube, Facebook è Vimeo.

Vincitore: cravatta, anche se questu CyberLink PowerDirector hè davanti à i dui, cù stabilizazione è seguimentu di u muvimentu per u cuntenutu di 360 gradi.

Supportu Touch Screen

Adobe Premiere Pro CC: Premiere Pro supporta pienamente i PC touchscreen è l'iPad Pro.

I gesti di u toccu vi permettenu di scorrere i media, marcate punti in e fora, trascinate è lasciate clips nantu à una cronologia, è fà mudificazioni reali.

Pudete ancu aduprà gesti di pinch per ingrandà è alluntanà. Ci hè ancu un display sensibile à u toccu cù grandi buttoni per i vostri ditte.

Apple Final Cut Pro X: Final Cut Pro X furnisce un supportu riccu per a Touch Bar di l'ultime MacBook Pro, chì vi permette di scroll, aghjustà i culori, trim, sceglie è estrae punti cù i vostri ditte.

Ci hè ancu supportu per toccu Apple Trackpads, ma toccu a schermu chì stai edità ùn hè micca pussibule in i Mac attuali.

Vincitore: Adobe Premiere Pro CC

Facilità di usu da i non prufessiunali

Adobe Premiere Pro CC: Questu hè una vendita dura. Premiere Pro hà e so radiche è hè impregnatu di a tradizione di software prufessiunale avanzatu.

A facilità d'usu è a simplicità di l'interfaccia ùn hè micca una priorità. Dittu chistu, ùn ci hè nisuna ragione chì un dilettante determinatu cù u tempu per dedicà à amparà u software ùn puderia micca aduprà.

Apple Final Cut Pro X: Apple hà fattu u percorsu di l'aghjurnamentu di u so editore di video di u cunsumadore, iMovie, assai liscia. È micca solu da quella app, l'ultima versione di Final Cut facilita l'impurtazione di prughjetti chì avete iniziatu nantu à un iPhone o iPad, chì vi permette di piglià l'arnesi avanzati di Final Cut ghjustu induve avete lasciatu cù u toccu è faciule iMovie per app iOS.

Vincitore: Apple Final Cut Pro X

U Verdict: Final Cut o Adobe Premium per Editing Video in Mac

Apple pò avè alluntanatu certi prufessiunali da u pensamentu creativo nantu à l'editing di video, ma s'ellu ùn hè nunda d'altru, era un beneficu per i prosumers è l'amatori di video in casa.

L'unicu publicu di Premiere Pro hè l'editori prufessiunali, anche se i dilettanti dedicati ponu certamente usà, sempre chì ùn anu micca paura di a curva di apprendimentu.

L'entusiastici intensi ponu vulerà sguassate tramindui per CyberLink PowerDirector, chì hè spessu u primu à include un novu supportu di accelerazione, cum'è u cuntenutu VR di 360 gradi.

Tramindui Final Cut Pro X è Premiere Pro CC sò spessu in cima di a scelta prufessiunale postu chì i dui sò pacchetti software notevolmente profondi è putenti chì presentanu interfacce piacevuli.

Ma per i nostri dui usi prufessiunali principali discututi quì, u cuntu finali hè furmatu cusì:

Adobe Premiere Pro CC: 4

Apple Final Cut Pro X: 5

Apple hà un vantaghju assai chjucu in quantu à a facilità d'utilizazione è perchè s'integra un pocu facilmente cù Final Cut in Mac, ma questu ùn deve micca impedisce di l'Adobe Premiere un pocu più prufessiunale.

Chì accessori supplementari sò utili per l'editazione di video in Mac?

L'editori di foto è video chì volenu esse più pratichi anu avà alcune grandi opzioni cù cuntrolli esterni. Surface Dial di Microsoft hè forse u più famosu avà, soprattuttu da quandu Photoshop hà aghjustatu supportu per questu l'annu passatu. Ma ùn hè micca dispunibule nantu à u Mac.

Per Lightroom è Photoshop, stu controller Loupedeck + hè relativamente budget-friendly è perfettu s'è vo avete sceltu Adobe Premiere CC cum'è u vostru editore video cum'è recentemente aghjustatu supportu.

Loupedeck + controller

(vede più immagini)

Rende l'editazione di foto è video più veloce è più tattile.

U dispositivu modulare Palette Gear hè ideale per edità Premiere Pro, facendu più faciule per jogging è trim chè cù un teclatu è un mouse.

U vantaghju di questu hè chì pudete aduprà cù Adobe Premiere, ma ancu cù Final Cut Pro per via di a so integrazione faciule di hotkey. In questu modu, indipendentemente da quale software sceglite per l'editazione di video in Mac, pudete ancu aduprà un pezzu di hardware extra per accelerà u vostru travagliu.

Cosa hè Palette Gear?

(vede più immagini)

Legale puru a mo recensione completa di Palette Gear

cunchiusioni

Fà chì e foto è i video parenu belli ùn hè micca solu bisognu di grandi app, ma ancu di hardware chì pò trattà.

Mac offre una varietà di opzioni in questa zona cù iMac, Macbook Pro è iPad pro è pudete eseguisce u megliu software di editazione di video sia Adobe Premiere o Final Cut Pro.

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.