Cumu aduprà u storyboard per l'animazione stop motion

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Lasciami principià dicendu: Ùn avete micca sempre bisognu di a Stante. È u furmatu di u storyboard ùn hè micca sempre stabilitu in petra. Ma quandu fate l'animazione stop motion, o qualsiasi tipu di produzzione media, hè sempre una bona idea di andà cun un pianu. È quellu pianu hè di creà un storyboard. 

Un storyboard hè una rappresentazione visuale di a storia prima di l'animazione. L'animatori utilizanu storyboards per pianificà tutta l'animazione. Un storyboard cuntene visuale è note chì rapprisentanu frames o scatti di un film.

Vulete piglià e vostre cumpetenze di narrazione à u prossimu livellu? O cercate modi per accelerà u prucessu di produzzione di e vostre animazioni stop motion? 

In questa guida spiegheraghju ciò chì hè, cumu creà unu, cumu aduprà in a produzzione.

Primu pianu di una manu chì disegna e miniature di un storyboard

Cosa hè un storyboard?

Storyboarding in animazione hè cum'è una mappa stradale visuale per u vostru prughjettu di animazione. Hè una seria di schizzi chì traccianu l'avvenimenti chjave di a narrativa, da u principiu à a fine. Pensate à questu cum'è un ponte visuale trà u vostru script o cuncettu è l'animazione finita. 

Loading ...

Hè cum'è un pianu per tuttu u prughjettu. Ciò chì un storyboard hè basicamente, hè un fogliu di carta cù pannelli è miniature. Rappresentanu un quadru o un colpu di u vostru filmu, è di solitu ci hè un pocu di spaziu per scrive alcune note cum'è, tipi di scatti o anguli di càmera. 

L'obiettivu di un storyboard hè di trasmette un missaghju o una storia in una manera faciule di leghje per i vostri clienti o per altri membri di una squadra di produzzione.

Hè ancu una bella manera di urganizà e vostre idee è di pianificà u prucessu d'animazione. Allora sì sì un animatore o ghjustu principiatu, amparà à creà un storyboard hè una parte essenziale di u prucessu di creazione. Vi aiuterà à stà urganizatu è dà vita à e vostre idee.

Perchè u Storyboarding hè impurtante?

Quandu travaglia in una squadra, u storyboarding hè una bella manera di cumunicà a vostra visione à l'altri. Aiuta à assicurà chì tutti i implicati in u prucessu di produzzione sò nantu à a stessa pagina è chì a vostra animazione pare esattamente cumu l'avete imaginatu. 

Sè vo fate un prughjettu da sè stessu, hè una bella manera di visualizà a storia è scopre u prughjettu, prima chì qualsiasi travagliu di produzzione hè fattu. Pò risparmià un pocu di tempu à longu andà. Hè ancu una bella manera di mantene e vostre note durante a produzzione in un locu. 

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Pudete creà un animaticu di l'imaghjini o di i disegni è vede cumu hè u flussu di a storia è s'ellu ci hè bisognu di aghjustamenti. 

Visualizeghja a storia è hè un strumentu utile per guidà a narrativa per i televidenti in modu chì capiscenu sanu ciò chì succede è perchè. Allora ùn importa micca u tipu di prughjettu chì avete principiatu, saria sàviu di passà u tempu per creà un storyboard.

Chì ghjè u prucessu di fà un storyboard in animazione Stop Motion?

A creazione di un storyboard in animazione stop motion hè un prucessu divertente è creativo. Accumincia cù un cuncettu è decide chì tipu di storia vulete cuntà, assumendu chì ùn avete micca digià unu. 

Una volta chì avete a vostra idea, avete bisognu di capisce a sequenza di l'avvenimenti è ciò chì visuale avete bisognu à purtà à a vita. Avete bisognu di fà una seria di schizzi chì illustranu ogni scena, è dopu capisce u timing è u ritmu di l'animazione. 

Infine, avete bisognu di pianificà l'anguli di càmera è i muvimenti chì avete aduprà per catturà l'azzione. Hè assai travagliu, ma vale a pena quandu vi vede a vostra storia vene à a vita !

Cumu fate un Storyboard Un'animazione Stop-Motion?

Per u vostru primu tentativu di creà un storyboard, serà abbastanza per disegnà un sketch è scrive e linee di voce sottu à ogni sketch. Vulete ancu pensà à altri dettagli impurtanti. U storyboard perfettu deve avè i seguenti elementi.

  • U rapportu d'aspettu hè a relazione trà a larghezza è l'altezza di l'imaghjini. Per a maiò parte di i video in linea pudete aduprà 16:9
  • A miniatura hè una casella rettangulare chì rapprisenta ciò chì succede in un puntu unicu in a vostra storia.
  • Angoli di càmera: descrive u tipu di scattu utilizatu per una sequenza o scena specifica
  • Tipi di colpu: descrive u tipu di scattu utilizatu per una sequenza o scena specifica
  • A camera si move è anguli - per esempiu, pudete nutà quandu una camera si avvicina o alluntanassi da l'uggetti in u quadru.
  • Transizioni - sò i modi chì un quadru serà cambiatu à u prossimu.

Differenza trà l'azzione live è l'animazione

Allora prima di principià avemu da parlà di terminologia. E cumminciaremu per dichjarà a diffarenza trà i storyboards d'azzione live è i storyboards d'animazione. 

Ci sò diffirenzii trà u live storyboarding è l'animazione storyboarding, unu di i quali hè u numeru di disegni necessarii per una scena. Per l'azzione in diretta, solu i punti di iniziu è di fine di una azione sò disegnati, è aghjunghjenu scatti di altre scene necessarie. Per d 'altra banda, in i storyboards d'animazione, i caratteri sò creati per l'animazione, è i fotogrammi chjave deve esse disegnati, in particulare per l'animazione disegnata à manu. I frames in-tra sò aghjuntu dopu chì l'animazione avanza per fà l'azzione più liscia.

Inoltre, u modu di numerazione di scene è scatti varieghja trà u storyboard in diretta è u storyboard d'animazione. Induve in l'azzione live avete un colpu chì si riferisce à l'angolo di càmera è a scena si riferisce à u locu o a durata di u tempu. In l'animazione avete una sequenza chì hè fatta di sceni. Allora in l'animazione utilizate a parolla scena per l'angolo di càmera o un tipu di scattu, è una sequenza si riferisce à a durata di u tempu.

Stop motion hà u listessu approcciu in storyboarding cum'è animazione. Cù tramindui ci hè un focusu nantu à travaglià e pose chjave di i vostri caratteri in i vostri storyboards.

Una cosa in quale i dui differenu hè u fattu chì cù stop motion si tratta di movimenti reali di càmera in un ambiente 3d, in uppusizione à l'animazione 2d induve pudete mostrà solu i caratteri da un latu à tempu.

Anguli di càmera è scatti

In seguitu sò i sfarenti anguli di càmera è i tipi di scatti chì sò dispunibili per voi cum'è storyboarder.

Perchè ogni pannellu chì disegnate hè essenzialmente descrive un angolo di càmera o un tippu di tippu.

L'anguli di a camera sò discritti cum'è esse u livellu di l'ochju, angulu altu, angulu bassu.

È un colpu di a camera si riferisce à a dimensione di a vista di a camera.

Ci sò sei tippi di colpi cumuni: i scatti stabilimenti, i scatti larghi, i colpi longu, u mediu, u close up è l'estremu vicinu.

Fighjemu un ochju à tutti i sei.

U colpu di stabilimentu:

Cum'è u nome dice, questu stabilisce a scena. Hè di solitu un angulu assai largu induve l'audienza pò vede induve a scena si passa. Pudete aduprà stu tipu di scattu à u principiu di u vostru filmu

U colpu largu

U colpu largu ùn hè micca grande è largu cum'è u colpu stabilimentu, ma ancu cunsideratu assai largu. Stu tipu di scattu dà ancu à u visore una impressione di u locu induve a scena si svolge. Pudete aduprà stu colpu dopu avè avutu una seria di close ups, per vultà à a storia.

U colpu longu:

U colpu longu pò esse usatu per mustrà u caratteru sanu da a testa à i pedi. Questu hè soprattuttu utile quandu vulete catturà u muvimentu di u caratteru è u spaziu o l'area chì u caratteru hè in. 

U colpu mediu:

U colpu mediu mostra u caratteru digià un pocu più vicinu, da a cintura in sopra. Pudete aduprà stu colpu se vulete trasmette l'emozioni è i movimenti di e mani o di u corpu superiore. 

U vicinu

U primu pianu hè probabilmente unu di i scatti più impurtanti in tuttu u filmu perchè hè quellu chì pudete aduprà chì si focalizeghja veramente nantu à u caratteru è l'emozioni.

L'estremu vicinu

Dopu u close up, avete l'estremu close up, chì veramente si focalizeghja nantu à una zona di a faccia, per esempiu l'ochji. Hè generalmente utilizatu per realizà a tensione è u dramma di ogni scena.

Creazione di miniature

Ùn avete micca bisognu di un equipamentu di fantasia. Tuttu ciò chì avete bisognu hè un lapis è carta è pudete cumincià à sbuchjarà e vostre idee. Pudete ancu aduprà software cum'è Adobe Photoshop o Storyboarder per creà un storyboard digitale. 

Tuttavia, aiuta sè vo avete qualchì, almenu basi, cumpetenze di disegnu. 

Avà ùn andaraghju in tutti i dettagli perchè ùn hè micca un cursu di disegnu. Ma pensu chì benefiziu i vostri storyboards se pudete disegnà espressioni faciale, pose attive è per pudè disegnà in perspettiva. 

È ricordate, u furmatu di u storyboard ùn hè micca stabilitu in petra. Allora s'ellu ùn site micca còmode di disegnu, ci sò ancu altri metudi. Pudete creà un storyboard digitale o ancu aduprà e foto di e figure o l'uggetti. 

Ma questi sò solu l'aspettu tecnicu. Pudete ancu vede i cuncetti più artistici cum'è a lingua visuale in i vostri disegni. 

Chì ghjè a lingua visuale in Storyboard Animation?

A lingua visuale in l'animazione di storyboard hè tutta di trasmette una storia o idea cù l'imaghjini. Si tratta di utilizà a perspettiva, u culore è a forma per guidà l'audienza à sente è vede certe cose. Si tratta di utilizà e linee per definisce e figure è u muvimentu, e forme per rapprisintà e cose diverse è creanu emozioni è muvimentu, spaziu per mustrà a prufundità è a dimensione, u tonu per creà u cuntrastu è enfatizà certi elementi, è u culore per creà l'umore è l'ora di u ghjornu. Si tratta di creà una storia visuale chì captivarà è impegnà l'audienza. In cortu, si tratta di utilizà visuale per cuntà una storia !

In novu, a lingua visuale hè un tema tutale di u so propiu. Ma vogliu indicà un paru di cose impurtanti quì. 

U principiu di cumpusizioni: a regula di i terzi

A regula di i terzi hè una "regula di u pulgaru" per cumpone l'imaghjini visuali è pò esse appiicata à disegnà i vostri tavulini di storia. A guida dice chì l'imaghjina deve esse imaginata cum'è divisa in nove parti uguali da duie linee horizontale ugualmente spaziate è duie ugualmente spaziate. linee verticali, è chì a vostra maghjina hè visualmente più attraente quandu fate u vostru sughjettu nantu à una di queste linee. 

Di sicuru, pò ancu esse una scelta artistica per centru u vostru sughjettu. Ci hè parechje esempi in i filmi induve u stilu visuale hè più versu u centru di u sughjettu principale. 

Allora pensate à ciò chì hè necessariu per un bonu flussu in a narrativa è cumu a cumpusizioni di l'imaghjini pò cuntribuisce.

Figura di Lego chì tene una mappa cù una superposizione di griglia chì mostra a regula di i terzi

A regula di 180 gradi

Allora, chì hè a regula di 180 gradi è cumu funziona? 

"A regula di 180 gradi dice chì dui caratteri (o più) in una scena duveranu sempre avè a listessa relazione sinistra / diritta cù l'altri".

A regula dice chì tracciate una linea imaginaria trà sti dui caratteri è pruvate à mantene a vostra camera (s) da u listessu latu di sta linea di 180 gradi.

Dicemu per esempiu chì avete un colpu maestru di duie persone chì parlanu. Se a camera cambia trà i caratteri è a camera hè da u listessu latu, duverebbe vede cusì.

Se a vostra camera attraversà sta linea, a cunniscenza di u vostru audience di induve sò i caratteri è a so orientazione di manca / destra serà cacciata, cum'è pudete vede in l'imaghjini sottu. 

Spiegazione visuale di a regula di 180 gradi in u storyboard.

Cumu disegnà i movimenti di a camera è l'anguli

Disegnu di storyboard di un colpo panoramicu

Pan / tilt si riferisce à u muvimentu horizontale o verticale di una camera. Permette di seguità un sughjettu o seguità u muvimentu in u quadru. Per pianificà un colpu di panning, pudete creà un storyboard cù frames per mostrà e pusizioni iniziale è finale di a camera, è utilizate frecce per indicà a so direzzione di u muvimentu.

Disegnu di storyboard di un colpo di seguimentu

Un colpu di seguimentu hè una tecnica per seguità i sughjetti chì implica u muvimentu di a camera sana da un locu à l'altru. Hè spessu usatu per seguità un sughjettu in muvimentu è pò esse fattu usendu piste, un dolly, o handheld.

Disegnu di storyboard di un colpu di zoom

zooming hè aghjustendu a lente di a camera per avvicinà u sughjettu o più luntanu. Ùn hè micca un muvimentu di a camera stessa. Zooming in frames u sughjettu più vicinu, mentre zoom out cattura più di a scena.

Cumu sfruttà a maiò parte di e vostre note di storyboard per a produzzione (post).

Ogni volta chì sparate, hè sempre una bona idea di scrive qualsiasi note o cumenti chì avete. In questu modu, puderete pianificà in anticipu ciò chì sfondi o puntelli avete bisognu durante a ripresa. Hè ancu una bella manera di pianificà in anticipu per edità. Per esempiu, quandu per fà ritratti di riferimentu per a rimozione di post-produzione. 

Durante a sparatura, pudete scrive caliper camera, paràmetri di illuminazione è anguli di càmera per piglià facilmente a ripresa per u ghjornu dopu. 

Infine, i storyboards ponu ancu esse aduprati per scrive quantu dura una certa scena o sequenza. Questu hè soprattuttu utile quandu utilizate effetti sonori, musica o voce overs. 

Dopu avè finitu u storyboard

Una volta chì i vostri storyboards sò finiti, pudete creà un animaticu. Questa hè una versione preliminare di a scena, utilizendu i frames individuali di u storyboard. L'animaticu vi aiuta à determinà u muvimentu è u timing di ogni colpu. In questu modu, pudete veramente avè una bona idea se a sequenza hè diventata cum'è vo vulete.

Differences

Storyboard In Stop Motion Vs Animazione

U stop motion è l'animazione sò dui tipi assai diffirenti di narrazione. Stop motion hè una tecnica induve l'uggetti sò manipulati fisicamente è fotografiati frame-by-frame per creà l'illusione di u muvimentu. L'animazione, invece, hè un prucessu digitale induve i disegni individuali, mudelli o oggetti sò fotografiati frame-by-frame per creà l'illusione di u muvimentu.

Quandu si tratta di storyboarding, stop motion richiede assai più pianificazione è preparazione chè animazione. Per stop motion, avete bisognu di creà un storyboard fisicu cù disegni detallati è note nantu à cumu pensate di spustà ogni ughjettu. Cù l'animazione, pudete creà un storyboard digitale cù sketches è note nantu à cumu pensate di animà ogni caratteru o ughjettu. Stop motion richiede assai più tempu è travagliu intensivu, ma pò creà un aspettu unicu è bellu chì ùn pò micca esse replicatu cù l'animazione. L'animazione, invece, hè assai più veloce è pò esse aduprata per creà storie più cumplesse cù una gamma più larga di caratteri è paràmetri.

Storyboard In Stop Motion Vs Story Mapping

Stop motion storyboarding è story mapping sò dui approcci diffirenti per creà una rappresentazione visuale di una storia. Stop motion storyboarding hè un prucessu di creazione di una seria d'immagini statiche chì rapprisentanu l'azzione di una storia. Story mapping, invece, hè un prucessu di creà una rappresentazione visuale di a struttura narrativa di a storia.

Quandu si tratta di piantà u motion storyboarding, l'obiettivu hè di creà una seria d'imaghjini fissi chì rapprisentanu accuratamente l'azzione di a storia. Stu metudu richiede una grande creatività è imaginazione per creà l'effettu desideratu. Story mapping, però, hè più focu annantu à a struttura narrativa di a storia. Implica a creazione di una rappresentazione visuale di i punti di trama di a storia è cumu sò cunnessi. Stu metudu richiede una grande pianificazione è urganizazione per assicurà chì a storia scorri logicamente.

In poche parole, lo storyboard in stop motion si tratta di creà una rappresentazione visuale vivace di l'azzione di a storia, mentre chì a mappa di a storia hè più focu annantu à a struttura narrativa. I dui metudi necessitanu assai creatività è pianificazione, ma i risultati finali ponu esse assai diffirenti. Allora s'è vo circate di creà una rappresentazione visuale di a vostra storia, hè impurtante cunsiderà quale approcciu hè più adattatu per u vostru prughjettu.

cunchiusioni

I Storyboards sò una parte essenziale di l'animazione stop motion, chì vi aiutanu à pianificà i vostri scatti è assicuratevi di avè tuttu ciò chì avete bisognu per cuntà a vostra storia. Hè ancu una bella manera di mette tutti nantu à a stessa pagina è assicuratevi chì tutti travagliate versu u listessu scopu. Allora, sè vo circate di mette in stop motion o solu vulete amparà un pocu di più nantu à u prucessu, ùn abbiate paura di fà un viaghju à u locu di sushi rivoltante più vicinu è pruvate tutti i piatti diliziosi!

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.