IRE: Cosa hè in a misurazione di i signali video cumposti?

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Intereventrectangularity (IRE) hè una misura di a luminosità relative di u segnu video, chì hè utilizatu per u video cumpostu.

Hè misurata in unità chjamate IRE, chì hè una scala di 0-100, cù 0 hè u più scuru è 100 hè u più luminoso.

IRE hè statu largamente aduttatu da parechji broadcasters è ingegneri video cum'è un modu di misurà è calibre a luminosità di un signalu video.

In questu articulu, discuteremu ciò chì hè IRE è cumu si usa in a misurazione di signali video cumposti.

Definizione IRE


IRE significa "Istitutu di Ingegneri Radio". Hè una scala utilizata in a misurazione di i segnali video cumposti, generalmente espressi cum'è un percentinu di u nivellu di riferimentu "nìvuru" è u livellu biancu piccu (in i sistemi americani) o i livelli di riferimentu biancu è piccu neru (in i standard europei è altri). U valore hè tradiziunale mostratu in unità IRE nantu à un oscilloscopiu, utilizendu misure chì varienu da 0 IRE (neru) à 100 IRE (biancu).

U terminu IRE hè stata derivata da un ingegnere in RCA in l'anni 1920 è hè statu standardizatu trà l'ingegneri di televisione per a calibrazione di i segnali video. Dapoi hè statu aduttatu da parechje urganisazioni di standard internaziunali, diventendu una misura accettata per a tarifa di scansione di linea TV è a prufundità di modulazione. Siccomu ogni fabricatore calibra u so equipamentu in modu diversu, quandu travaglia in parechje sistemi, hè impurtante capisce questi valori diffirenti è aghjustate in modu cusì per assicurà un funziunamentu propiu.

Loading ...

Storia di l'IRE


IRE (pronunciatu 'eye-rayhee') significa Institution of Radio Engineers è hè stata fundata in u 1912 cum'è una sucità prufessiunale per ingegneri radio. L'IRE hà implementatu un standard per i segnali video cumposti chì implicanu a misurazione di definizioni in biancu è biancu in u signale elettricu chì sò presentati à un dispositivu di visualizazione di l'imaghjini.

IRE hè stata utilizata per misurà diversi tipi di signali video, cum'è; NTSC, PAL, SECAM, HDMI è DVI. NTSC usa una definizione sfarente di IRE da l'altri sistemi, utilizendu 7.5 IRE per u nivellu neru invece di 0 IRE utilizatu da a maiò parte di l'altri standard chì facenu difficiule di paragunà i dui sistemi.

PAL usa 0 IRE per u livellu neru è 100 IRE per u livellu biancu chì li permette di paragunà facilmente cù altri sistemi di culore cum'è NTSC è SECAM. I segnali d'alta definizione cum'è HDMI è DVI utilizanu una definizione ancu più alta cù culori profondi cum'è 16-235 o 16-240 chì sò definiti da i standard HDMI 2.0a induve a gamma completa hè 230 o 240 valori rispettivamente dopu à 16 chì definisce neru mentre 256. definisce u livellu biancu in modu currispundente.

A tendenza muderna hè a transizione versu furmati digitali cum'è HDMI chì resiste megliu cù u rumore di u circuitu, ma ancu esige una calibrazione adatta, postu chì ancu i formati digitali necessitanu una sincronizazione precisa trà i segnali di input cum'è lettori DVD, lettori Blu-ray o cunsole di ghjocu chì ponu avè una interpretazione diversa in paragunà à l'altri riguardu à i segnali di output pruduciuti in relazione à i cambiamenti fatti nantu à elli da a perspettiva di l'utilizatori finali, cum'è a luminosità o u cuntrastu nantu à a televisione stessu.

Cosa hè IRE?

IRE (Istitutu di Ingegneri Radio) hè una abbreviazione comunmente usata quandu si parla di segnali video cumposti. Hè una unità di misura utilizata per determinà u cuntrastu, u culore è a luminosità di un signalu video, è ancu i livelli di sonu. IRE hè ancu utilizatu per determinà formati video cumposti è misure in u duminiu analogicu. Fighjemu un ochju più vicinu à IRE è e so diverse applicazioni.

Cumu si usa IRE in i signali video?


IRE, o Esposizione Relativa Inversa, hè una unità di misura utilizata per rapprisintà l'amplitude di un signalu video. IRE hè più spessu utilizatu in a produzzione televisiva è a trasmissione di radio di trasmissione quandu si misuranu segnali video cumposti. Hè tipicamente misurata in un intervallu da 0 à 100 nantu à a scala.

U sistema di misurazione IRE hè basatu annantu à cumu l'ochju percepisce a luminosità è u culore - simile à a sucietà di a temperatura di u culore generalmente usa per descrizzione di a luce bianca. In i signali video, 0 IRE ùn indica micca a tensione di signal video è 100 IRE indica a tensione massima pussibule (in fondu, una maghjina tutta bianca).

Quandu misuranu i livelli di luminosità, i pruduttori di l'elettronica utilizanu diversi sistemi di scala, cum'è nits per display di televisione retroilluminati LED o foot-lamberts per riflettori normali cum'è cinema. Tuttavia, queste scale sò basate nantu à candele per metru quadru (cd/m²). Invece di usà cd / m² cum'è u valore di potenza lineare di l'infurmazioni di luminanza, i segnali analogichi generalmente utilizanu IRE cum'è a so unità per incrementi di tensione lineari per risponde à i requisiti standard di guadagnu NTSC o PAL.

I valori IRE sò comunmente usati in l'industria di a trasmissione; l'ingegneri di trasmissione si basanu nantu à elli quandu calibranu l'equipaggiu chì cattura o trasmette segnali video cumposti cum'è camere è TV. In generale, l'ingegneri di broadcast utilizanu numeri trà 0-100 per aghjustà / aghjustà i livelli audio è video durante a filmazione è a trasmissione.

Cumu si misura l'IRE?


IRE significa l'Istitutu di Ingegneri Radio è hè l'unità di misura aduprata per a misurazione di segnali video composti. Hè misurata in millivolts (mV) da 0 mV à 100 mV, chì significheghja un intervallu normale in quale i signali video cumposti duveranu falà per u funziunamentu propiu.

L'IRE va da -40 à 120 in ogni fotogramma video è quella gamma sana hè divisa in segmenti per punti di riferimentu chjamati punti IRE. Questi signali sò poi misurati da 0 IRE (neru) à 100 IRE (biancu).

0 IRE hè u valore esatta per u veru neru è currisponde à circa 7.5 mV di amplitude piccu à piccu nantu à un signalu NTSC standard o cù 1 V amplitude piccu à piccu nantu à u signale PAL.

100IRE rapprisenta u livellu biancu 100%, chì hè uguali à una tensione di signale di 70 mV piccu à piccu nantu à un signalu NTSC è 1 Volt piccu à piccu nantu à un signalu PAL; mentri 40 IRE sottu u livellu neru (-40IRE) à 300 mV piccu à piccu nantu à signali NTSC o 4 Vand 50% grisgiu currisponde à 35IRE (35% scala piena digitale).

Questi livelli sò usati cum'è punti di riferimentu quandu si misuranu i diversi livelli in l'imaghjini, cum'è a luminosità generale o i cuntrolli di cuntrastu di l'imaghjini, guadagnà o livelli di luma o chroma è altre paràmetri, cum'è i livelli di pedestal induve applicabile.

Tipi di IRE

A misurazione IRE hè aduprata per calibre u livellu di amplitude di un signalu video analogicu cumpostu. Sta per "elettrodu di riferimentu istantaneu" è hè utilizatu principarmenti in l'industria televisiva di trasmissione. Quandu si tratta di IRE, ci sò parechji tippi chì u signale pò esse classificatu in, chì varieghja da l'unità IRE standard à l'unità NTSC è PAL IRE. In questu articulu, fighjemu i sfarenti tippi di misurazioni IRE è e differenze trà elli.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

IRE 0


IRE (pronunciatu "eye-reel") significa Institute of Radio Engineers, chì hè una unità di misura utilizata per valutà u livellu di u segnu video. IRE hè utilizatu per a misurazione di segnali video cumposti.
A scala IRE hè numerata da 0 à 100 è ogni numeru rapprisenta una quantità di volti. Una lettura IRE 0 ùn rapprisenta alcuna tensione relativa mentre una lettura IRE 100 rapprisenta 1 volt o un livellu di luminanza di 100 per centu relative à u livellu di blanking. Inoltre, un valore 65 IRE hè uguali à 735 millivolts (mV) o zero decibels riferiti à un volt piccu à piccu (dBV).

I trè tippi principali di IRE include:
-IRE 0: Rappresentendu micca tensione relative, stu tipu di misurazione pò esse usatu per calculà l'overscan è underscan in l'imaghjini scanned.
-IRE 15: Rappresentendu circa 25 millivolts (mV), hè principalmente utilizatu per misurà i livelli di clipping di porch back è setup in signals broadcast.
-IRE 7.5 / 75%: Rapprisintà un livellu mediu AGC (Control Automatic Gain); stu tipu di misurazione indica a gamma di luminosità trà e porzioni ombreggiate in un quadru è e porzioni evidenziate fora di u quadru.

IRE 7.5


IRE (Institute of Radio Engineers) hè l'unità di misura aduprata per misurà segnali video cumposti in televisione broadcast. A scala di misurazione IRE varieghja da 0 à 100, cù u livellu di sincronia hè 7.5 IRE. Questu presenta 7.5 IRE cum'è una "riferenza nera" chì rapprisenta u neru pienu per u video, chì in più definisce a gamma completa di u signale in standard video cum'è NTSC è PAL.

In e specificazioni di segnali video compositi NTSC è PAL, "neru / più neru cà u neru" hè 0-7.5 IRE, "sotto sincronia" hè -40 IRE, 30 per "biancu" è "più luminoso cà biancu" hè 70-100 IRE rispettivamente marcatu pienu. biancu per stu standard particulare. Significativu da nutà quì hè chì i valori trà 0-7.5IRE ùn sò micca visibili, ma tendenu à aiutà à furnisce una sincronizazione precisa o infurmazione di timing utilizata da parechji cumpunenti di i televisori mentre ricevenu / trasmettenu segnali TV; mentre chì i valori fora di a gamma 0-100 MAY appariscenu ancu, ma deve esse evitati s'ellu hè pussibule, perchè ponu causà effetti avversi nantu à a qualità di visualizazione / prestazione di a televisione broadcast.
U cuntrastu di l'imaghjini utilizendu diverse sfumature chì residenu in quelli livelli aiutanu à rinfurzà i dettagli di l'imaghjini in modu significativu chì mostranu in una definizione estremamente alta nantu à i televisori di grande schermu chì altrimenti sarianu difficiuli di vede bè cù altri metudi analogichi cum'è S-Video o sistemi di antenna cablata RF.

IRE 15


IRE 15, cunnisciutu ancu u nivellu di blanking, hè una di l'unità di misurazione di u segnu aduprate in u video cumpostu. Un signalu video cumpostu include impulsi di sincronia horizontale è verticale è signali di dati di luminanza è crominanza. IRE (Institute of Radio Engineers) hè l'unità standard utilizata per misurà l'amplitude di sti signali. IRE 15 currisponde à un output di tensione di 0.3 volt piccu à piccu in un signalu NTSC o 0 volt piccu à piccu in un signalu PAL (NTSC è PAL sò standard di trasmissione digitale).

IRE 15 hè utilizatu per indicà quandu una parte di a stampa ùn hà micca dati - questa zona hè cunnisciuta cum'è "zona di blanking". Hè situatu trà u livellu neru tutale è u livellu biancu tutale - di solitu 7.5 IRE sottu à u blanking tutale stabilitu à 100 IRE. A gamma da 0 IRE (neru tutale) à 7.5 IRE determina quantu scura una maghjina appare nantu à u screnu, chì indica a so capacità di revelà dettagli d'ombra o espressione artistica in diverse luci è tonalità.

Quandu calibrate i segnali video, hè impurtante di mantene 7.5 V piccu à piccu in tutte e porzioni di l'imaghjini in ogni mumentu per tutte e fonti chì avete intenzione di vede - questu assicurarà una colorimetria curretta in u vostru sistema sia per u cuntenutu analogicu di definizione standard sia per u cuntenutu analogicu di definizione standard. Formati basati HDTV cum'è ATSC, 1080p/24 etc.. Quandu sò calibrati bè cù 100% bianchi (IRE 100) à un paràmetru di luminosità chì ùn irritarà micca l'ochji quandu vede sceni normali nantu à i programmi TV o filmi, naturalmente tutte l'ombra ponu esse vistu. ma micca eccessivamente illuminati finu à chì diventanu virtualmente invisibili cù parechji livelli di neri chì normalmente pareranu assai facilmente distinguibili ma esteticamente attrattivi - Hè per quessa chì l'accessu à i paràmetri adatti (livelli IRE) via strumenti elettronici muderni hè diventatu cusì criticu per assicurà a qualità. stampe precise fora di u vostru cinema in casa / cunfigurazione cinematografica in diretta oghje!

I vantaghji di IRE

IRE (IEEE Standards Association Radiometric Equivalent) hè una unità di misura aduprata per misurà segnali video composti. Questa hè l'unità di misura più cumune utilizata in l'equipaggiu video prufessiunale. IRE hà assai vantaghji, cumpresa a capacità di misurà accuratamente i signali di luminanza è crominanza, chì aiuta à creà visuale d'alta qualità. In questu articulu, esploreremu i benefici di IRE è perchè hè cusì impurtante in l'industria video.

Riproduzione precisa di u culore


IRE significa istitutu di ingegneri di capacità è hè statu sviluppatu in u 1938. IRE hè una unità di misura utilizata per misurà l'amplitude di un signalu video cumpostu. In a misurazione di u segnu video cumpostu, IRE furnisce parechji benefici, cumprese a ripruduzzione precisa di u culore.

IRE permette à l'installatori o à i tecnichi prufessiunali di assicurà chì i culori sò riprodotti accuratamente attraversu un monitor video quandu calibrate un sistema video. L'unità IRE hè capaci di misurà micca solu u numeru di linii trà u biancu è u biancu presente nantu à a stampa, ma ancu a so luminanza relativa. Cù una tale precisione, hè faciule per un installatore o tecnicu per assicurà chì i culori propiu appariscenu in a visualizazione di l'imaghjini finali.

IRE ci permette di stallà l'equipaggiu cumpatibile in modu chì pò ottene una ripruduzzione precisa di u culore indipendentemente da quale tipu d'equipaggiu hè utilizatu. Questu assicura chì i sfumaturi di culore vistu in diverse equipaghji resteranu coerenti in tutti i canali è i dispositi di output implicati in a generazione di immagini o segnali video. Monitori o schermi calibrati currettamente ponu ghjucà un rolu maiò à assicurà chì ùn ci hè micca discrepanze trà i toni o sfumature nantu à i dispositi separati durante a riproduzione, dendu infine immagini vividi è visualmente attraenti cù tonalità è tonalità credibili chì currispondenu accuratamente à a nostra fonte di cuntenutu originale.

Cuntrolla precisa di a luminosità


Integrated Rise and Fall (IRE) hè una misurazione chì valuta a luminosità di i signali video cumposti. Stu standard, sviluppatu da u Cumitatu di u Sistema Naziunale di Televisione Americana (ANSTC), furnisce una misura affidabile di l'intensità di u signale chì pò esse appiicata in tutti i tipi di equipaggiu video è permette un cuntrollu precisu di luminosità.

L'unità IRE sò spressi in punti percentuali misurati nantu à una scala da 0 à 100. A scala IRE hè ancu divisa in 28 valori chì varieghja da 0 IRE, chì indica a negru totale, à 100 IRE, chì rapprisenta u piccu biancu. A prufundità di l'immagine, o rapportu di cuntrastu, hè spessu misurata in un intervallu IRE di 70-100% mentre chì a luminosità di l'immagine o a luminanza hè misurata in una gamma IRE di 7-10%.

Utilizendu definizioni standard è misurazioni cum'è unità IRE in tutti i tipi di fabricatori di equipaghji video è i tecnichi ponu definisce accuratamente u livellu desideratu di output di signale per applicazioni specifiche, cum'è a televisione broadcast chì richiede un cuntrollu precisu di a forza di immersione è di u tempu di salita di u segnale. Inoltre, i tecnichi ponu determinà cun fiducia se un determinatu equipamentu produce livelli di signale chì sò in standard stabiliti per un usu sicuru cù altri cumpunenti in a catena di trasfurmazioni di signali.

Qualità di l'Immagine Migliurata


A tecnulugia integrata di espansione di rapportu (IRE) hè aduprata in sistemi di imaging per migliurà a qualità di l'imaghjini. Permette à i prufessiunali di a salute per vede caratteristiche chjuche o sottili nantu à l'imaghjini MRI chì ùn anu micca statu visibili cù altre tecniche di imaging. U prucessu IRE travaglia aumentendu u cuntrastu di l'imaghjini affissati, facendu più nitida è più chjara chè prima. Questu facenu e lesioni più chjuche è e strutture di tissuti più faciule d'identificà è di interpretà nantu à u screnu.

IRE pò ancu esse aduprata cù l'imaghjini ultrasound, chì aiuta à i medichi à diagnosticà e malatie ligati à u fetu è i zitelli, chì li permettenu di detectà prublemi strutturali precoci o malatie genetiche durante a gravidanza. IRE pò ancu esse aduprata cù l'imaghjini di raghji X chì permette à i medichi di identificà fratture di l'osse o anormalità di l'articuli, chì li permettenu di furnisce un diagnosticu precisu rapidamente è accuratamente.

URE hè ancu attualmente aduttatu in i zoni di radioterapia cum'è l'oncologia di a radiazione per un targeting più precisu di i tumori durante i trattamenti di radioterapia, risultatu in dosi più mirate di radiazione per una più efficacità per i pazienti sottumessi à u trattamentu di u cancer. I benefici di l'usu di a tecnulugia IRE sò numerosi; migliurà a sicurità di i pazienti, fornendu à i medichi livelli più alti di precisione quandu diagnosticanu e cundizioni, chì li permettenu di detectà picculi lesioni o strutture di tessuti chì altrimenti puderianu mancassi senza l'aiutu di IRE.

cunchiusioni


In cunclusioni, IRE o l'Istitutu di Ingegneri Radio hè una unità di misura utilizata per misurà i signali video. Un signalu 100-IRE hè u livellu massimu di putenza pussibule in ogni signale video, mentre chì un signalu 0-IRE hè uguali à zero volt è u livellu più bassu pussibule chì un signalu video cumpostu pò ottene. A scala IRE pò esse aduprata per misurà a forza è a chiarità di qualsiasi immagine o signale audio, sia esse trasmessa, affissata in una televisione o trasmessa in Internet. I segnali video sò generalmente misurati in incrementi di 1/100 di un IRE chì partenu da 0 è finiscinu à 100.

Quandu si registra l'audio o u video, hè di solitu megliu di registrà u più vicinu à 0-IRE pussibule per una qualità di sonu ottima. L'aghjustà i livelli durante a riproduzione, cum'è l'aumentu di u voluminu o l'aghjustà u cuntrastu è a luminosità pò esse fattu senza avè da preoccupassi di a distorsione da l'interferenza. Inoltre, stu sistema aiuta à assicurà chì tutti i sistemi chì processanu i segnali composti anu calibrazioni coerenti per misure precise è scala trà i sistemi.

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.