Strumenta di editazione di video paleta gear | rivista è casi d'usu

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

U Palette Gear hè un strumentu pensatu per furnisce un cuntrollu di edizione nantu à una varietà di applicazioni software.

U kit hè custituitu da parechji moduli chì pò esse persunalizatu per aghjustà diverse paràmetri, facendu u tempu chì ci vole à fà operazioni più veloce chè cù un teclatu è un mouse tradiziunale.

Pudete cumprà u kit quant'è grande o chjucu quantu vulete è pò ancu esse allargatu dopu.

Strumenta di editazione di video paleta gear | rivista è casi d'usu

(vede più immagini)

vantaghji:

Loading ...
  • Compatibile cù parechje applicazioni
  • Offre un bonu livellu di persunalizazione
  • Moduli supplementari dispunibili
  • Trè opzioni di kit differenti

Cons:

  • Stile arcade Bottoni sentu à pocu pressu
  • I moduli sliding ùn sò micca motorizzati
  • Difficile di ricurdà chì funzione hè attribuita à quale modulu in ogni prufilu
  • Ùn hè micca facilmente portable

Vede i prezzi di diversi pacchetti quì

Caratteristiche principali

  • Sistema di modulu
  • Crea profili persunalizati
  • Compatibile cù PC è Mac
  • 2.0 USB
  • U culore di l'illuminazione di u modulu pò esse persunalizatu

Cosa hè Palette Gear?

A cuntrariu di a cunsola di editazione Loupedeck rivista recentemente pensata per esse aduprata solu cù Adobe Lightroom, u Palette Gear hà usi multipli è hè cumpatibile cù parechje altre applicazioni Adobe, cumprese Photoshop, Premiere Pro, è InDesign.

Cosa hè Palette Gear?

(vedi più cumpusizioni)

Inoltre, u Palette Gear pò esse usatu per u ghjocu, per cuntrullà l'applicazioni audio cum'è iTunes è per navigà in un navigatore web cum'è Google Chrome.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Hè chjaramente una cunsola assai versatile, ma per questa rivista l'aghju pruvatu cù Adobe Lightroom per sapè quantu hè bonu per l'edità di l'imaghjini è cumu si compara à u Loupedeck.

Quandu avete apertu a scatula, diventa chjaru chì stu dispusitivu hè assai sfarente da u Loupedeck.

Invece di mette sliders, pomoli è buttoni nantu à una tavola, a paleta hè custituita da moduli individuali chì sò cunnessi inseme per via di un forte chjusu magneticu.

Sistema di clic magneticu di paleta gear

(vede più immagini)

U numaru di moduli chì uttene dipenderà da u kit chì sceglite.

U kit più basicu per i principianti vene cun un core, dui buttoni, un dial, è un slider, mentri u kit espertu furnitu per sta rivista hà un core, dui buttoni, trè buttoni è dui sliders.

U cosiddettu "core" descrive u picculu modulu quadratu chì cunnetta à l'urdinatore via USB. L'altri moduli attaccanu à questu core.

Prima di tuttu, avete bisognu di scaricà u software PaletteApp (versione 2), chì ùn dura micca assai, ma piglia un pocu di tempu per capiscenu.

Cù pochi buttuni, dials, è sliders, puderia sembrà un pocu stranu datu l'estesi cuntrolli di editazione di foto cum'è Lightroom è Photoshop, ma stu kit hè tutta di creà parechji profili è cambià trà i profili di paleta.

Assignendu unu di i moduli di buttone per passà à u prossimu prufilu, hè pussibule di ciclà attraversu diversi profili chì ponu esse stallati per cuntrullà e cose diverse.

Cunfusu?

Per esempiu, pudete stabilisce un prufilu per gestisce alcune di e vostre paràmetri più utilizati in u modulu di a biblioteca di Lightroom, è un altru prufilu per i paràmetri chì utilizate regularmente in u modulu di sviluppu.

I profili ponu esse rinominati è sò affissati sottu u logu di l'applicazione nantu à u pannellu LCD per riferimentu visuale.

Dopu avè sceltu u tippu di prufilu, chì in u mo casu era per Lightroom CC / 6, m'hà datu l'opzione di persunalizà moduli per funzioni di l'applicazioni specifiche cum'è sò stati attaccati.

Aghju finitu per creà profili per i cuntrolli basi di a biblioteca, correzioni standard di l'esposizione, aghjustamenti lucali avanzati, è unu per applicà a riduzione di u rumore - ancu se pudete creà finu à 13 profili diffirenti se vulete.

L'unicu prublema cù a creazione di assai profili hè chì pudete scurdà di quale buttone, selezziunate è slider chì avete assignatu à quale modulu in ogni prufilu, ma se travagliate cun ellu ogni ghjornu, questu hè probabilmente menu di prublema.

Per avè principiatu rapidamente, alcuni utilizatori puderanu prufittà di i profili di partenza rapida o scaricate uni pochi chì altri utilizatori anu aghjustatu à a pagina di a cumunità di u situ web.

Vede i diversi kits quì

Palette Gear - Custruisce è Design

A grande cosa di riarrangà i moduli hè chì pudete sperimentà per truvà u megliu arrangiamentu chì si adatta à u vostru modu di travaglià.

Certi utilizatori preferanu sparghje i moduli longu è mette i sliders verticalmente; altri pò preferite à raggruppà i moduli unu sopra l'altru è disposti i moduli slider horizontalmente.

Palette Gear - Custruisce è Design

Se decide dopu chì vulete rotà i paràmetri di u vostru modulu, pudete fà questu assai facilmente cù u software PalleteApp.

Ogni modulu si mette magneticamente in u locu cù u prossimu.

Tuttavia, hè impurtante per assicurà chì i pins magnetichi sò sempre cunnessi à i cuntatti nantu à un altru modulu, altri ùn serà micca ricunnisciutu da u software.

Se pruvate di spustà tutti i moduli in una volta, pudete vede li sganciate è siparati l'una di l'altru è avete da ricustruisce a vostra configurazione di novu.

Chì pò esse un svantaghju paragunatu à una tavola fissa.

Applicà una certa pressione nantu à i dui lati cum'è vo pigliate, avarà da questu prublema. Nantu à a faccia superiore di ogni modulu hè un cunfini illuminatu chì pò esse stabilitu in culori diffirenti.

L'idea di questu hè di aiutà à ricurdà chì funzione hè attribuita à quale modulu in ogni prufilu, ma per mè questu ùn hà micca veramente travagliatu bè.

Se ùn ti piace micca l'idea è truvate questu più cunfusu chì utile, a bona nova hè chì l'illuminazione di u modulu pò esse disattivata.

In quantu à a qualità di custruzzione, ogni modulu hè fattu robustu è gommatu nantu à a parte inferiore, dendu una bona presa in superfici slippery.

I sliders sò constantemente lisci in tutta a so gamma è i quadranti giranu senza sforzu.

Mentre chì i grandi buttuni di plastica facenu u so travagliu è sò abbastanza faciuli di truvà senza fighjà, sò abbastanza rumorosi per aduprà.

In cunfrontu cù i moduli rotativi è di scorri, i moduli di pomu ùn sò micca cusì sofisticati.

Palette Gear - Achievements

Quandu avete principiatu à aduprà u Palette Gear, truverete chì ci sò assai prucessi è errore implicati mentre pruvate di fucalizza nantu à e funzioni assignate à un modulu è un prufilu specificu.

Pensu chì era una curva di apprendimentu abbastanza ripida; ci pigliò uni pochi d'ore per cumincià à amparà cumu cambià i prufili cù unu di i moduli di buttone.

U tempu chì ci vole à ricurdà esattamente ciò chì ogni modulu face in ogni prufilu dura ancu più longu, cusì ùn aspettate micca di diventà un espertu per a notte.

Se e funzioni originali chì avete stabilitu per ogni modulu ùn si sentenu micca bè, ci vole un pocu di sicondi per entra in u software è cambiallu, sempre chì sapete quale paràmetru vulete dà da a longa lista di opzioni. dispunibule di prugrammi di editazione di video (cum'è questi primi)..

In usu, i dials offrenu un cuntrollu assai precisu è ci hè a capacità di rinvià rapidamente i sliders à i so paràmetri predeterminati pressu.

I moduli sliding sò piuttostu più sensibili è necessitanu un elementu di delicatezza per truvà u paràmetru ottimale.

Cum'è u Loupedeck, Palette Gear revela automaticamente a tabulazione è i sliders nantu à u latu drittu di l'interfaccia cum'è face parechje aghjustamenti, facendu impurtante di spustà manualmente u slider.

Quandu una tabulazione hè chjusa è un modulu hè utilizatu per cuntrullà un slider in quella tabulazione, aprirà è a mostra nantu à u screnu - di novu risparmià u tempu cù u cursore.

Se, cum'è mè, pudete fà cù uni pochi di moduli extra per espansione u kit è ripiglià più funzioni in ogni prufilu, questi sò dispunibuli separatamente.

Sè vo site dispostu à pagà più di u prezzu di u kit espertu è vulete un grande numaru di moduli per cumincià, ci hè sempre stu kit Professional.

Hè custituitu da un core, quattru buttoni, sei dials è quattru sliders, ma custa una quantità abbastanza altu cumparatu cù ciò chì paghete per u kit Expert.

Deve cumprà u Palette Gear?

Se pensa à utilizà a Palette Gear in parechje applicazioni cum'è Lightroom, Photoshop, InDesign, è cusì, questu hè una bona scelta.

U cambiamentu trà i diversi profili diventa un secondu caratteru cù u tempu, ma a parte più dura hè di ricurdà e funzioni chì assignate à quale modulu, postu chì ùn ci hè micca un ricordu visuale nantu à u screnu o in u pannellu LCD core finu à fà un aghjustamentu per applicà.

Dopu una settimana di usu guasi custanti, mi sentu lentamente cumu puderia fà a diferenza trà u cambiamentu di i profili è l'operazione di i moduli cù a mo manu manca, mentre chì a mo manu diritta avia a rispunsabilità di cuntrullà a mo tableta grafica è di fà aghjustamenti lucali.

A qualità di custruzzione hè eccellente, fora di i buttuni di stile arcade piuttostu economici. A maiò parte di e persone duveranu esse capace di allughjà facilmente a dimensione di u kit Expert accantu à una tableta grafica o un mouse nantu à a so scrivania.

Aghju sceltu di mette Palette Gear à u latu manca di u mo teclatu cù i mo grafici in fronte.

L'unica altra cosa da cunsiderà hè u fattu chì i moduli slider ùn sò micca motorizzati, chì significa chì seranu sempre in a listessa pusizioni cum'è l'imaghjina precedente per a prossima maghjina chì editate.

Per tali funziunalità, duvete circà à una cunsola di edizione motorizzata cum'è Behringer BCF-2000.

Cum'è u Loupedeck, u Palette Gear hà da migliurà a vostra velocità di travagliu è offre un altu gradu di persunalizazione chì u face adattatu per parechje modi diffirenti di travaglià.

L'impurtante hè micca di sottovalutà u tempu chì ci vole à amparà per ottene u più.

Ghjustu

U Palette Gear hè un dispositivu versatile chì hà parechje funzioni in più di edità l'imaghjini, mettendu fine à i cramping in u bracciu di u mouse.

Ci vole un pocu di apprendimentu, ma i miglioramenti di a velocità di u flussu di travagliu valenu a pena.

Cù quale software possu aduprà l'attrezzi Palette ?

U supportu più cumpletu hè statu sviluppatu da u squadra Palette per l'applicazioni per Adobe Lightroom Classic, Photoshop CC è Premiere Pro.

A paleta si mette in profondità in queste applicazioni per dà più cuntrollu di un teclatu è cun accessu più veloce chè un mouse. Ma sapete chì pudete aduprà i cuntrolli di precisione tactile di Palette ancu per altri software?

Cumu cunfigurà Palette per cuntrullà qualsiasi software

Palette Gear pò esse usatu per cuntrullà u software assignendu hotkeys o hotkeys à i buttoni è sliders.

Ci hè parechje manere di utilizà u modu di teclatu cù Palette, secondu u modulu chì selezziunate.

Eccu un video rapidu nantu à cumu cumincià cù u modu di tastiera di Palette:

Cunsigliu prufessore: i dialetti multifunzione di a paleta ponu esse assignati à 3 tasti di scelta rapida separati:

  • 1 per a curva a diritta
  • in senso antihorario
  • è per appughjà u pomellu rotativu.

Hè 3 funzioni in 1!

Chì altru software supporta Palette?

Recentemente, Palette Gear hà annunziatu un supportu tutale per Capture One per MacOS.

Un altru software Adobe cum'è After Effects, Illustrator, InDesign è Audition sò ancu supportati, inseme cù app cum'è Google Chrome, Spotify, è più.

Queste app ùn necessitanu micca u modu di tastiera postu chì l'integrazioni vanu al di là di i tasti scuri di tastiera.

Tuttavia, pudete sempre assignà una scurciatoia di tastiera preferita à un selettore di paleta o buttone, ancu cù un software cumpletamente supportatu.

Palette supporta MIDI è software di musica cum'è DAW?

Palette pò ancu cuntrullà qualsiasi software chì pudete aghjunghje un missaghju MIDI / CC, facendu cumpatibile cù a maiò parte di stazioni di travagliu audio digitale (DAW), cumprese Ableton Live, REAPER, Cubase, FL Studio è Logic.

I buttuni di a paleta è i dials supportanu i scurciati di tastiera, i buttoni supportanu ancu note MIDI, è i dials è i sliders supportanu MIDI CC.

Anu sempre sviluppatu supportu MIDI, cusì - per avà - MIDI hè sempre in beta.

Palette Gear funziona cù altri editori di video?

Cume di altri editori di foto è video cum'è FCPX, DaVinci Resolve, Sketch and Affinity Photo, o software 3D cum'è Autodesk Maya, CINEMA 4D, Character Animator, AutoCAD, etc.

Ancu s'è Palette ùn hè ancu integrata cumplettamente cù queste applicazioni, pudete aduprà scurciate di tastiera esistenti cù cuntrolli di paleta è i buttoni.

Per vede s'ellu Palette seria una bona suluzione, ricumandemu di vede prima quali scorciate sò dispunibili è s'ellu hè abbastanza per ciò chì vulete ottene.

Se ci hè una app chì ùn hè micca cumpletamente supportata, pudete inizià una discussione in u foru di a cumunità è un SDK (kit di sviluppatore di software) vene prestu chì vi permetterà di custruisce facilmente o avè integrazioni per qualsiasi app custruitu.

Scuprite Palette Gear quì

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.