Stabilizà in After Effects cù stabilizzatore Warp o Motion Tracker

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

U megliu modu per mantene i vostri colpi stabile hè di utilizà un tripode.

Ma per quelle situazioni quandu ùn avete micca un tripode à manu, o hè impussibile di usà unu, pudete stabilizzà l'imagine dopu After Effects.

Eccu dui metudi per allisà i colpi in difficultà.

Stabilizà in After Effects cù stabilizzatore Warp o Motion Tracker

Stabilizzatore di Warp

U stabilizzatore di warp per After Effects pò stabilizzà una maghjina mozzata senza troppu sforzu. U calculu si faci in u sfondate in modu chì pudete cuntinuà à travaglià mentre stabilizzate.

Dopu l'analisi di l'imaghjini, vi vede un gran numaru di marcatori, chì sò i punti di riferimentu chì sò usati per stabilizzà.

Loading ...

Se ci sò parti in muvimentu in l'imaghjini chì disturbanu u prucessu, cum'è rami d'arbureti chì oscillanu o persone shopping, pudete escludiri, manualmente o cum'è una selezzione di maschera.

Pudete tandu sceglie s'ellu sti marcatori ùn deve esse seguita tuttu u clip, o solu nantu à un quadru specifichi.
I marcatori ùn sò micca visibili per automaticamente è avete da attivà per via di i paràmetri.

U Warp Stabilizer hè un eccellente cunnettà si cù quale pudete spessu ottene boni risultati senza troppu travagliu.

Stabilizà in After Effects cù stabilizzatore Warp o Motion Tracker

tracker di muvimentu

After Effects hà una funzione di tracker di muvimentu in standard. Stu tracker travaglia cù un puntu di riferimentu in l'imaghjini.

Per megliu risultati, sceglite un ughjettu chì cuntrasta cù u so circondu, cum'è una petra grisa in un prato verde. Indicà u centru è l'ambiente vicinu per analizà.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

Ddu spaziu deve esse grande quant'è u cambiamentu massimu per quadru. Allora u tracker seguitarà l'ughjettu, duverete aghjustà u seguimentu in parechji punti in u timeline.

Se tuttu hè currettu, pudete fà u calculu nantu à u clip.

U risultatu hè in realtà u cuntrariu di l'imaghjini precedente, l'ughjettu hè issa stazionariu è u clip sanu tremula in u quadru. Ingrandendu un pocu nantu à l'imaghjini, avete una bella maghjina stretta.

Se sapete chì avete da stabilizzà dopu cù u software, allora zoom out un pocu più in l'arregistramentu, o stà à una distanza più grande da u sughjettu, perchè perderà qualchì imaghjini à i bordi.

Inoltre, hè impurtante chì stabilizzà per clip, micca nantu à l'assemblea finali. Filmà à freti di fotogrammi più altu dà i migliori risultati.

In fine, u software stabilizzazione hè un strumentu, ma micca una panacea, pigliate u vostru tripode cun voi o utilizate a gimbal (scelte principali quì). (Per via, quandu si usa un gimbal, post-produzione stabilizzazione pò ancu esse necessariu)

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.