Storia: Cosa hè in u filmu è perchè hè impurtante?

Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi.

Storytelling hè un aspettu essenziale di u filmu chì tutti i filmi di successu anu in cumunu. Implica l'usu elementi chjave cum'è trama, parsunaghju Sviluppu, tema, e dialogu per creà una narrativa convincente. Quandu s'utilice in modu efficace, pò impegnà è captiva i telespettatori è guidà li à cura di i caratteri di u filmu è u so viaghju.

Per capisce bè perchè una storia hè impurtante in u filmu, hè necessariu capisce i diversi elementi chì custituiscenu una storia:

  • trama
  • Sviluppu di u caratteru
  • Un Santu Crucifisso
  • dialogu
Cosa hè una storia

Definizione di storia

Story hè un termu utilizatu per discrìviri a forma d'arti cinematografica di cuntà storie attraversu a narrativa audio-visuale. Hè unu di l'elementi chjave di u filmu, postu chì serve à mantene l'attenzione di l'audienza mentre trasmette un missaghju è, in fine, hà un impattu.

In u so core, a storia hè di i caratteri è di capiscenu i so viaghji mentre sò affruntati cù diversi punti di trama. Per fà questu, i narratori anu da esse capace impegnà cù l'audienza, crea caratteri è situazioni credibili, suscita emozioni in u publicu sviluppendu punti di trama chì li mantenenu attaccati, è infine furnisce una risoluzione.

Hè u travagliu di un cineasta o scrittura-scrittore per sviluppà un ingaghjamentu iniziale cù u so publicu scrivendu una trama interessante chì culmina in unu o più filmi o spettaculi televisivi desiderati (secondu u mediu). Questa trama deve include l'infurmazioni necessarii cum'è dettagli di l'ambiente / impostazione, struttura di trama (intruduzione, custruzzione, climax è risoluzione), subtrame, archi di caratteri ecc., tutti disposti in modu chì portanu à una cunclusione satisfacente.

Loading ...

A narrazione aiuta à modella a nostra capiscitura di a realità - dà à e persone di diverse sfondi perspettiva nantu à temi difficili è dumande murali. Pudemu aduprà storie per scopi di divertimentu, ma l'utilizamu ancu per scopi educativi - ch'ella sia spiegà cuncetti difficiuli succintamenti o furnisce un sguardu onestu à i prublemi in a sucità - I stori sò strumenti incredibilmente putenti chì ponu evoca una riflessione empatica in i telespettatori.

A narrazione in u cinema

Storytelling in filmmaking hè un mistieru chì permette à i cineasti d'utilizà l'arnesi di u filmu (visuale, sonu, musica, caratteri è storia) per creà una narrativa convincente. Hè una forma d'arti chì combina a maiò parte di l'aspettu di u travagliu criativu è tecnicu per dà vita à i caratteri è i storii nantu à u grande schermu.

A narrazione hè impurtante in u filmu perchè hè u elementu chjave chì aiuta i telespettatori à diventà veramente immersi in a narrativa. Ch'ella sia per creà un mondu credibile o creendu emozioni putenti trà i caratteri, bella storia pò catturà i telespettatori è li porta in un viaghju indimenticabile. Elaborando storie significative è memorabili, i cineasti ponu fà una impressione durabile cù i so filmi per l'anni à vene.

L'artighjanu di a narrazione piglia in contu parechji elementi di u filmu cum'è cinematografia, recitazione, scrittura, muntatura è sound design. Utilizendu questi elementi strategicamente, i cineasti ponu creà storie cù visuale è narrazioni stratificate chì appellu à l'audienza. I grandi stori cuntribuiscenu assai à a satisfaczione generale di u spettatore perchè ùn solu permettenu à i telespettatori di avè una sperienza più piacevule cù u cinema, ma ancu li aiutanu à capisce di più nantu à elli stessi, approfondiscendu a so cunniscenza di l'idee esplorate in i filmi.

U rolu di a storia in u cinema

Storytelling hè stata una parte essenziale di a cinematografia dapoi l'alba di u cinema. Hè u strumentu chì permette à i filmmakers di creà un cunnessione emotiva cù l'audienza è portanu a so visione à a vita. A narrazione hè u prucessu di creà un arcu narrativu chì guida i telespettatori attraversu un viaghju emozionale.

Cumincià cù i vostri propri storyboards stop motion

Abbonate à a nostra newsletter è uttene u vostru scaricamentu gratuitu cù trè storyboards. Cuminciate à purtà e vostre storie vive!

Useremu solu u vostru indirizzu email per a nostra newsletter è rispettemu u vostru privacidad

In questu articulu avemu da scopre u rolu di storia in u cinema è perchè hè cusì impurtante.

Aumentà i Visuals

A storia in a cinematografia hè un aspettu essenziale per immerse l'audienza in u vostru travagliu. Incorporate una storia putente è captivante pò rinfurzà profondamente l'impattu di l'imaghjini è aiutanu à attirà i telespettatori più in u vostru mondu. Strutture di storia sò usati da i scrittori per assicurà chì i so caratteri anu archi ben definiti, cù principii potenti, medii è finali.

U benefiziu per i cineasti hè chì avete un altru stratu per utilizà espressamente e vostre imagine è u sonu per captivare i telespettatori in modi unichi. Per mezu di usu tecniche di mudificazione cum'è scatti d'azzione currispondenti, cutaways di dialogu o ambiente, ritmu ecc., i cineasti ponu piglià una storia ben fatta chì hà digià una struttura esperta è rende ancu più cinematica. Per esempiu, sè vo avete un filmi per truvà un parente longu persu di qualcunu in Europa, allora pudete aduprà scene da ogni locu per rinfurzà l'arcu narrativu mentre esploranu u cuntinente in cerca di u so amatu.

Questi elementi funzionanu inseme in sinergia per creà una sperienza di visualizazione interessante per l'audienza. Inoltre, e storie servenu d'ispirazione per scatti creativi è anguli di càmera per i direttori. Cù tanti segnali visuali distintivi derivati ​​​​direttamente da a trama di e storie, i telespettatori percepiscenu naturalmente certe imagine iconiche quandu vedenu un filmu o un show TV - mumenti cum'è A lotta blaster di Han Solo contr'à Greedo or A grande rivelazione di Darth Vader à a fine di "Star Wars IV: A New Hope". Mumenti cum'è questi si fermanu in a nostra mente assai dopu à fighjulà perchè sò ligati à cuncetti di narrazione putenti chì risonanu emotivamente in noi senza ancu avè capitu.

L'aspiranti cineasti duveranu cuntemplà cumu si ponu incorpore queste tecniche in i so travaglii creendu imàgini memorabili attraversu a pianificazione anticipata cartografichendu i scatti secondu scene è liste di scatti in anticipu - chì portarà à un travagliu emotivamente immersivo chì mantene a ghjente impegnata è investita finu à l'ultimu. quadru!

Crea una cunnessione emotiva cù l'audienza

Storytelling hè sempre stata una parte impurtante di u prucessu di filmmaking, perchè hè ciò chì cunnetta l'audienza emotivamente à un film. Per mezu di a narrazione, pudemu creà caratteri chì cunnettanu cù i cori è a mente di i nostri telespettatori è facenu sentenu investiti in a storia.

A narrazione ci permette ancu di cuntà un missaghju più grande cà solu di presentà fatti - si tratta di creà una narrativa accattivante cù un cuntestu significativu. Permettenu di spiegà temi cumplessi in modi convincenti, a narrazione ci dà un strumentu putente per cumunicà u nostru messagiu o inspirà u nostru publicu.

Non solu a narrazione aiuta à attirà a ghjente in u vostru filmu, ma aiuta ancu à dà significatu à ogni scena in modu chì scorri naturalmente da un mumentu à l'altru. Questu ci permette, cum'è cineasti, di custruisce un viaghju emozionale cumpletu chì cunnetta cù i nostri telespettatori à parechji livelli - ùn vedenu micca solu u filmu, ma sperimentà. In ultimamente, per mezu di a narrazione in u filmu pudemu creà una cunnessione emotiva cù u nostru publicu presentendu storie cù emuzione vera è prufundità.

Stabbilimentu di caratteri è cunflittu

I filmi sò una forma d'arti chì portanu caratteri è storie à a vita. I caratteri forti anu bisognu di una storia convincente chì li dà qualcosa per luttà. Stabbilimentu di un cunflittu hè un passu impurtante in a creazione di caratteri credibili è dinamichi, ma ùn hè micca sempre faciule.

Una bona narrazione implica a creazione di circustanze plausibili in quale u prutagunista deve superà u so cunflittu per riesce. Questu puderia significà affruntà e so paure, ghjunghje l'ugettivi o piglià decisioni difficili, ma qualunque sia a sfida, deve esse relatable è impegnibile per l'audienza. Tecniche di narrazione strutturata cum'è sequenze di flashback, dialogu di voce off è sequenze di muntage pò aiutà vi mette in risaltu i mumenti più impurtanti di u sviluppu di u caratteru o di u sviluppu di a tensione senza esse ovvi o abbastanti.

Utilizendu dettagli cum'è infurmazione di storia è aneddoti pò ancu aiutà à dimustrà à l'audienza chì questi caratteri esistenu veramente, furnisce una visione più profonda di e so sperienze o motivazioni passate. U sviluppu di questi elementi richiede un pensamentu attentu è una considerazione per chì a vostra storia si sviluppa in una manera organica chì hà sensu sia emotivamente sia narrativamente. Hè ancu impurtante di ricurdà per ùn dà troppu troppu prestu - Mantene u vostru audience chì volenu di più mentre li permettenu ancu abbastanza tempu per investisce in ciò chì succede nantu à u screnu!

L'elementi chjave di a narrazione

Storytelling hè una parte essenziale di a cinematografia, chì furnisce a struttura è u cuntestu per l'azzione chì si sviluppa nantu à u screnu. A storia hè a spina di un film è u so successu si basa in dui elementi chjave: strutura e cuntenutu.

A struttura hè u quadru generale in quale l'infurmazioni, i caratteri è l'avvenimenti sò urganizati. Hè comunmente chjamatu cum'è struttura di attu è si compone di cinque cumpunenti chjave: u surghjenti, azzione crescente, climax, azzione falata e Risuluzzioni. Ogni elementu serve per stabilisce u cunflittu o a tensione trà i caratteri o in u so ambiente, chì permette à a storia di avanzà in u so arcu narrativu.

U cuntenutu hè ciò chì riempie stu quadru - include caratteri, temi, punti di trama è ancu dialogu. Cume sti elementi s'appoghjanu inseme averà un effettu nantu à cumu un visore percepisce a storia chì hè cuntata; tuttu deve esse cunsideratu quandu crea un script di film. In più di furnisce archi redentori o lezioni morali in i filmi di ficzioni, u cuntenutu deve ancu esse fattu currettamente quandu si tratta di una non-fiction. prugettu; quì i stori veri sò cuntati attraversu interviste date da i participanti direttamente implicati in uppusizione à i cunti fictionalized.

In ogni prughjettu cinematograficu hè di primura chì a struttura è u cuntenutu travaglianu in armunia per u massimu effettu; senza l'un l'un l'altro, a storia puderia manca di prufundità o ùn riesce à furnisce una rappresentazione precisa di u so sughjettu. Hè per quessa chì a narrazione offre una parte cusì integrale di a cinematografia - quandu hè fatta bè, pò aiutà à trasfurmà filmati apparentemente micca correlati in qualcosa di significativu chì intrattene i telespettatori mentre li dà cunniscenze. novi modi.

U putere di a narrazione

Storytelling hè unu di i Strumenti più putenti in l'arti cinematografica. Per mezu di a narrazione, un cineasta pò invucà l'emozioni, impegnà i telespettatori, è li trasporta in un altru mondu. U putere di a narrazione si trova in a manera chì cunnetta i telespettatori cù i caratteri è u so viaghju.

In questu articulu, avemu da scopre ciò chì a narrazione hè in u filmu e perchè hè cusì impurtante:

Cunnetta cù l'audienza

A cunnessione cù l'audienza attraversu a narrazione hè una di e ragioni primarie per chì i cineasti utilizanu a narrazione in a cinematografia. Per mezu di a narrazione, i cineasti ponu attirà i telespettatori in l'elementu di a storia è aiutallu cunnetta veramente cù i so caratteri è e so lotte. Un bon narratore pò mantene l'audienza investita constantemente in ciò chì vede, facendu più difficiuli per l'audienza di sguardu luntanu è facendu chì si attachenu emotivamente à certi caratteri o archi.

In u risultatu, à traversu u putere di a narrazione vene un sensu di veru ingaghjamentu cù u cinéfilu, è ancu materiale chì incapsula idee più grandi chì trascendenu assai oltre ciò chì si passa nantu à u screnu.

A narrazione pò ancu esse usata accresce l'emozione, postu chì permette à i telespettatori di anticipà ciò chì pò succede in i sceni prossime è ancu di scopre prublemi più cumplessi cum'è dinamica interpersonale in i gruppi o altri scenarii chì implicanu parechji caratteri. Questa cunnessione emotiva creata da una narrazione efficace modella cumu l'audienza reagisce micca solu durante u filmu, ma ancu post-crediti, chì permette à i cineasti di sparte storie nantu à qualsiasi sughjettu sottu ogni tipu di tonu emotivo.

Ùn importa micca quantu imprevisible o cunvoluta pò esse a trama di un filmu, a nostra risposta hè spessu determinata da sta forma basica di cumunicazione chì utilizeghja sia visuale sia dialoghi. In più di furnisce chjarificazioni nantu à u significatu di un avvenimentu, inculca ancu sentimenti in mente chì aiutanu à fà l'esperienze di visualizazione più epiche o tragiche - tuttu per via di u putere di un bon narratore nantu à l'emozioni di l'audienza.

Catturà l'attenzione

Storytelling hè un strumentu putente per i cineasti per catturà l'attenzione di u so publicu è evoca emozioni. I stori aiutanu à u visore à capisce è empatizà cù i caratteri, trasmette storii significati, è formanu una cunnessione emotiva cù u narratore. A bona narrazione hà u putere di fà u publicu sente qualcosa - ch'ella sia gioia, dolore, dulore o maraviglia - è trasfurmà l'individui insegnendu lezioni preziose. Per mezu di tecniche di narrazione vivace cum'è i caratteri, u dialogu, a cinematografia, u cunflittu è a risoluzione - tra l'altri strumenti - i cineasti sò capaci di eccità l'imaginazione di u so publicu dando vita à una narrativa unica nantu à u screnu.

Catturà l'attenzione
L'aspettu più impurtante di a narrazione hè di creà una forte apertura chì captivarà i vostri spettatori subitu. Questu hè fattu appellu à i sensi di u vostru audience attraversu visuale o paesaggi sonori - chì li permettenu di esse attirati in u mondu attraversu l'ochji di u cineasta. Inoltre, l'elementi di scherzu di u sviluppu di u caratteru ponu lascià u vostru visore curiosu di ciò chì ci hè avanti in u viaghju di a vostra storia. Parechji pruduttori spessu strutturanu e so storie cù Joseph Campbell viaghju di l'eroe quadru chì si concentra nantu à l'usu di effetti speciali in ambienti naturali chì ponu aumentà l'esperienza immersiva per i telespettatori. In più introducendu a tensione montaggi o scossa rivela pò mantene i telespettatori à u bordu in tuttu un filmu sanu - lascendu li mendicanti per più quandu hè u tempu di chjude.

Crea un impattu durabile

Storytelling hè unu di i strumenti più putenti chì i cineasti utilizanu per cumunicà idee, evoca emozioni, è creanu impressioni durevuli in a mente di i televidenti. Una bona narrazione pò piglià parechje forme, cumpresi documentarii, drammi, cumedii, filmi d'orrore, musicali è animazione. Una sceneggiatura cuntene a trama è a struttura di una trama di filmu chì un cineasta vole dì.

Quandu si faci bè, a narrazione efficace permette à i cineasti di impegnà u sensu di l'imaginazione è l'emozione di l'audienza à un livellu più profundo. Li permette di creà archi narrativi significativi è visuali artistici chì evocanu emozioni putenti in e persone chì li guardanu. Per mezu di tecniche di narrazione efficace cum'è dialogu, sviluppu di caratteru è effetti visuali, i cineasti ponu trasportà i telespettatori in mondi fantastichi credibili cù storie eccitanti chì esploranu temi nantu à a natura umana o avvenimenti cuntempuranei.

A narrazione serve ancu un scopu praticu per i cineasti chì cercanu di guadagnà l'attenzione di l'audienza o di aumentà l'audienza per e so produzzione cinematografica. Trasmettenu storie interessanti cù caratteri cunvincenti è storie avvincenti attiranu più telespettatori chì sò disposti à investisce emotivamente in i so prughjetti. Infine, creendu cun successu un impattu durabile attraversu i registi di narrazione captivanti, creanu opportunità potenziali per u successu finanziariu in termini di successi di box office o acquisizioni di rete di media in streaming.

cunchiusioni

Story hè a spina di ogni filmu è hè a parte più integrale di u prucessu di filma. Hè cumu u publicu cunnetta à u filmu, i so caratteri, è l'aiuta à investisce in a so azzione è l'emozione. Una storia funge da guida per i telespettatori, chì li permette di fucalizza nantu à ciò chì importa più è sperimentà u viaghju chì ogni scena porta.

Avemu parlatu di tuttu ciò chì ci hè da sapè nantu à a storia in u cinema. Da chì hè à perchè hè impurtante, avemu discututu i so fundamenti. Una storia captivante furnisce una sperienza immersiva per u vostru audience è crea ricordi duraturi chì mantenenu tutti à parlà ancu dopu chì u filmu hè finitu.

In ultimamente, quandu scrivite una storia per u filmu, duverebbe girà intornu à a creazione di una narrativa chì impegni i televidenti da u principiu à a fine. Una grande storia deve esse capace di stabilisce obiettivi chjari è avè un prutagunista cù lotte relatabili - tutti chì portanu à una cunclusione emotivamente satisfacente o un pagamentu in un certu puntu di u so viaghju. Pigliendu una cunsiderazione curretta in a creazione di u vostru storia pò significà a diffarenza trà successu è fallimentu in u filmu.

Hola, sò Kim, una mamma è un entusiasta di stop-motion cun un background in creazione di media è sviluppu web. Aghju una grande passione per u disegnu è l'animazione, è avà mi immersione in u mondu di u stop-motion. Cù u mo blog, sparte i mo amparera cun voi.